Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:50:26 GMT

شکست ناپذیر چون خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۱۸۲

شکست ناپذیر چون خرمشهر

در آستانه سوم خرداد؛ فرارسیدن سی و هشتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، ویدیوکلیپ «شکست ناپذیر» به سه زبان توسط فرهنگسرای ابن سینا منتشر شد. + ویدیو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه سوم خرداد و فرارسیدن سالروز سی و هشتمین حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، ویدیوکلیپ برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای با عنوان «شکست‌ناپذیر» ، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو، بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حماسه خرمشهر به عنوان حادثه‌ای بزرگ و با پشتوانه الهی، و توصیه به جوانان برای حفظ و زنده نگه داشتن تاریخ عزت‌مند کشور و تلاش در میدان سازندگی و تولید که امروز از جنگ نظامی هم سخت‌تر است، به تصویر کشیده شده است.   شکست‌ناپذیر پنجمین ویدئوکلیپ از مجموعه تولیدات ویدئویی « نشان » است که به طرح بیانات مقام معظم رهبری در برهه‌های مهم ملی و مذهبی می‌پردازد و توسط فرهنگسرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید می شود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: شکست ناپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)