Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@01:25:37 GMT

بازار لوازم خانگی در مشهد اشباع و ساکت است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۲۸۳

بازار لوازم خانگی در مشهد اشباع و ساکت است

رضا رزقیان مقدم روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت و مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب برخی لوازم خانگی از پنج تا ۲۰ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: با این حال برخی فروشندگان به دلیل تعهدات مالی و بانکی، کالاهای خود را به قیمت سال گذشته می‌فروشند تا بتوانند مشتری جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: وضعیت فروش این نوع کالاها در بازار به هیچ وجه مطلوب نیست و مصرف کنندگان به دلیل شیوع کرونا رغبتی برای خرید ندارند.

وی به اجباری شدن نصب برچسب شناسه کالا نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت هشت قلم لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اسپلیت، جاروبرقی و ماکروویو مشمول ثبت شناسه کالا شده‌اند.

رزقیان افزود: آخرین مهلت نصب شناسه کالا بر روی لوازم یاد شده ۲۵ اسفند ماه سال گذشته بود که به دلیل شیوع کرونا این مهلت تا پایان ماه رمضان تمدید شد و از ۶ خرداد ماه بازرسان در صورت مشاهده عدم درج شناسه کالا بر روی لوازم خانگی با متخلف برخورد و کالا را توقیف خواهند کرد.

وی همچنین تعداد پروانه‌های کسب معتبر زیرپوشش اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد را ۸۵۰ مورد ذکر و بیان کرد: ۲۵۰ پروانه کسب دیگر نیز در مرحله صدور قرار دارد. 

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد ادامه داد: در دوران شیوع بیماری کرونا تعداد درخواست ابطال پروانه‌ در این اتحادیه محدود بوده است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری جان هفت هزار و ۳۰۰ نفر را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد لوازم خانگی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد لوازم خانگی ویروس کرونا مشهد لوازم خانگی لوازم خانگی شناسه کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد