Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سیدعباس صالحی به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» پیامی صادر کرد.

در متن پیام سید عباس صالحی آمده است:

«تاریخ پرافتخار این سرزمین سرشار از برگ‌های زرینی است که استقلال، آزادی، مقاومت و پایمردی این ملت بزرگ را گواهی می‌دهد و این اوراق در دوران باشکوه و حماسه‌ساز دفاع مقدس تجلی افزون‌تری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از میان روزهای خاطره‌انگیز و مایه فخر و مباهات ایرانیان، «سوم خرداد» از شیرینی و طراوت دیگری برخوردار است. روزی که نماد «دفاع» و «میهن دوستی» مردمان سلحشور این خاک، به‌ ویژه‌ اهالی جان برکف و فروتن دیار خوزستان بوده و نام مردم این خطه بر تارک قامت استوار ایران اسلامی و سپهر آسمان این مرز و بوم تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

ستایش ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های سرزمین کربلایی ایران در واژگان نمی‌گنجد. حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روزمقاومت، ایثار و پیروزی، مهمترین رویداد روزهای جنگ تحمیلی است، چرا که نسل انقلاب و فرزندان انقلاب را نزد آیندگان سرافراز و پرغرور می‌کند و یادآور می‌شود که یک وجب از خاک این ملک به دشمنان واگذار نشد. امری که در میان جنگ‌های دور و نزدیک این سرزمین، یک استثناء و نقطه تمایز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از سایر دوره‌ها محسوب می‌شود.

سوم خرداد امسال در آستانه عید بزرگ مسلمین و روزه‌داران، عید سعید فطر و در پی مقاومت بزرگ مردم عزیزمان در مقابل میهمان ناخوانده ویروس کووید۱۹، به‌ ویژه جان‌فشانی و ایثار مثال‌زدنی کادر بهداشتی و درمانی کشور از راه می‌رسد و به ما یادآور می‌شود که «ان مع‌العسر یسری».

فرار سیدن این ایام فرخنده را به رهبر معظم انقلاب (مدظاله‌العالی»، ملت شریف ایران، اهالی خونگرم خوزستان به  ویژه خانواده شهدا و ایثارگران ایران اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم و عزت و سربلندی روزافزون این سرزمین را از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"