Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در مدت خدمت خود مجلس شورای اسلامی بتوانیم در جهت اصلاح و تنقیح قوانین بخش منابع طبیعی و امور مالیاتی گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، منتخبین مردم خراسان‌جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت آن، اظهار داشت: روز قدس مختص یک جغرافیایی به نام قدس نیست بلکه نماد و گرامیداشت اسلام و روز مبازره با استکبار است.

وی به مظلومیت مردم فلسطین و کشورهای اسلامی تحت سلطه استکبار اشاره کرد و بیان داشت: وقتی سخن از قدس است سخن از مظلومان میانمار، مظلومان در بحرین، عراق و سخن از مظلومیت شیعه است و امیدواریم روزی نماز را در مسجد‌الاقصی بخوانیم.

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه بین‌المللی به جد مبارزه با آمریکا، استکبار و هوشیاری و بصیرت در برابر ترفندهای آمریکا مدنظر قرار دارد، مطرح کرد: نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس یازدهم در عرصه ملی نگاه استانی نداریم بلکه دغدغه همه مردم را داریم.

اسحاقی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن، تبیین کرد: امروز دنیا با شیوع ویروس کرونا به عدم دانش و علم خود پی برد اما مردم ایران اسلامی این روزها بیش از پیش متوجه غیبت وجود امام زمان (عج) هستند و برای ظهور حضرت دست به دعا برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت خدمت خود مجلس شورای اسلامی بتوانیم در جهت اصلاح و تنقیح قوانین بخش منابع طبیعی و امور مالیاتی گام‌های مؤثری برداریم.

حسین خسروی‌اسفزار منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس وظیفه رد متجاوزان به خاک میهن اسلامی را انجام دادند و امروز وظیفه ما و مسؤولان است که وظایف خود را در سنگرهای مختلف انجام دهیم.

وی مطرح کرد: باید وظایف خود را در مقابل تجاوز اقتصادی، سیاسی و اخلاقی انجام دهیم و امیدواریم به‌عنوان یکی از اعضای خدمتگزار استان که مورد اطمینان مردم قرار گرفتیم بتوانیم در عمل پاسخگو باشیم.

خسروی‌اسفزار ادامه داد: امید است به‌عنوان نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در توسعه مادی و معنوی استان مؤثر باشیم.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس یازدهم نیز گفت: مجلس یازدهم شورای اسلامی هم یکی از خرمشهرهایی است که به دست جبهه انقلاب فتح شده و باید با عملکرد و فهم دقیق در این مسیر به خوبی گام برداریم.

وی با بیان اینکه اگر گفتمان و مدلی که در دوران دفاع مقدس تجربه کردیم را امروز در دستور کار قرار دهیم در بسیاری از زمینه‌ها موفق و مشکلات فائق خواهیم آمد، بیان داشت: پیروزی و برکات دوران دفاع مقدس به‌واسطه ایمان و نگاه جهادی «ما می‌توانیم» رزمندگان بود.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی منتخب مردم بیرجند نصیرایی خسروی اسحاقی آیت الله عبادی رویکرد مجلس یازدهم مشکلات مردم قوانین اصلاح قوانین مالیات منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره خراسان جنوبی مجلس یازدهم منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار