Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در جنوب بلوچستان و روستاهای دشتیاری که منشا ان عدم رعایت فاصله اجتماعی در مراکز تجاری بوده باعث شده شهرستان دشتیاری در وضعیت قرمز قرار بگیرد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، با دستور سرپرست فرمانداری دشتیاری و تصمیم مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دشتیاری کلیه بازارهای سطح شهرستان بجز واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید سارانی سرپرست فرمانداری با اعلام وضعیت حاد کرونا گفت: تا اطلاع ثانوی از پذیرش مهمان در سطح شهرستان و بنادر صیادی بریس و گواتر معذوریم و  محدودیت در ورودی ها و خروجی ها شهرستان با جدیت اعمال می شود.

گزارش میدانی تسنیم از وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان؛ شبکه سعودی ‌با ارزیابی فاجعه‌بار در پی چیست؟ + فیلماعلام وضعیت قرمز شیوع کرونا در ایرانشهر و چابهار / مراکز تجاری چابهار تعطیل شد

وی ادامه داد: در همین راستا در  جلسه ستاد کرونا تصمیماتی گرفته شد، مبنی بر اینکه ورودی و خروجی های شهرستان دشتیاری مسدود شوند. همچنین با مشاغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد و تعطیل شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری همچنین در خصوص وضعیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اظهار داشت: براساس تصمیمات این جلسه مقرر شد، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مجددا مسدود شوند. همچنین در سایر اماکن نباید تجمع شکل گیرد وبرگزاری  هر نوع تجمعات اعم از مجالس عروسی و عزداری‌ و مشابه ان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سارانی خاطرنشان کرد: از کسانی که قصد دیدن از مناطق گردشگری شهرستان را دارند تا اطلاع ثانوی به این مناطق سفر ننموده و اجازه تردد به انها داده نخواهد شد.

وی افزود: بر این اساس بازار نوبندیان  کاملا تعطیل خواهد شد و نانوایی‌ها، داروخانه‌ ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

سارانی افزود: شهرداری، دهیاری ها، اصناف، اداره صمت، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان شدیداً برخورد قانونی خواهد شد، اصنافی که این مصوبات را نادیده بگیرند محل کسب انها پلمپ خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دشتیاری در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، افزود: روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان دشتیاری نگران کننده است و به وضعیت قرمز رسیده‌ایم، لذا از مردم فهیم شهرستان تقاضامندیم در خانه بمانند و در جهت کنترل شیوع کرونا و حفظ سلامتی خود و دیگران در اجرای مصوبات اتخاذ شده با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری تا اطلاع ثانوی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش پارس نیوز، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره 6924 در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X55 پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

البته مدیران خودرو در پی این حادثه، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری کرده است به نحوی که به صورت فراگیر و در سطحی ملی، تمامی خودروهای X55 پرو را در سراسر کشور مورد بررسی فنی، تخصصی و دقیق قرار می گیرند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • شماره‌گذاریایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان