Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ناظری گفت: نیروی انتظامی امروز به تاسی از ارواح مطهر رزمندگان دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای خرمشهر و شهدای مقاومت با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنانی که بخواهند نظم و امنیت کشور را  به هم بزنند و کوچکترین اخلالی در نظم و امنیت و آرامش مردم ایجاد کنند  با روحیه  ایثار و شهادت در مقابل آنها خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، مهدوی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رده‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در کرمان و خانواده شهدا برگزار شد.

در ابتدای این  مراسم سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک عید فطر به فرمایشات فرماندهی معزز کل قوا در روز قدس اشاره و اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین گشوده شد ظهور جبهه مقاومت و تغییرموازنه قدرت به نفع مبارزان فلسطینی  در تاریخ مبارزه رخ داد.

وی همچنین به 7 توصیه مهم و ارزشمند حضرت آقا اشاره کرد و گفت : مهمترین و اصلی ترین توصیه فرماندهی معزز کل قوا همان تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین های فلسطینی بود که فرمودند ویروس صهیونیسم دیری نمی پیماید که با همت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه کن و اضاله خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: امروز روز سوم خرداد ماه یادآور خاطرات ارزشمند رزمندگان  این ایام که در اردیبهشت ماه سال 61 در مراحل مختلف عملیات آزاد سازی خرمشهر را آغاز کردند، عملیات ارزشمندی که  کمر دشمن را خورد کرد و منجر به انهدام کامل دو لشکر دشمن و بیش از 20 الی 60 درصد 6 لشکر دشمن شد و قریب 6 هزار نفر کشته و زخمی از دشمن در این عملیات توسط نیروی های اسلام در مقابل کفر به همراه بیش از 17 هزار نفر اسیر که از دشمن به اسارت گرفته شد تجهیزات زیادی از هواپیماها، تانک ها، توپ ها و تجهیزات مدرن که استبکار جهانی و دنیای غرب در اختیار آنان گذاشته بود به دست رزمندگان اسلام نابود و منهدم گردید.

سردار ناظری عنوان کرد:  طرح ملی «رهپویان آرامش و امنیت»یکی از برنامه ها، رشادت ها و ایثارگری های نیروی انتظامی است که امروز در دستور کار قرار گرفته و سند افتخاری برای آیندگان و درس خوب و رسم مبارزه و مقاومت به جوانان نسل آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز به تاسی از ارواح مطهر رزمندگان دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای خرمشهر و شهدای مقاومت با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنانی که بخواهند نظم و امنیت کشور را  به هم بزنند و کوچکترین اخلالی در نظم و امنیت و آرامش مردم ایجاد کنند  با روحیه  ایثار و شهادت در مقابل آنها خواهند ایستاد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: نیروی انتظامی با همراهی  بسیج، شورای تامین و پشتیبانی دستگاه قضایی با ناامن کنندگان جامعه و اخلال گران آرامش و امنیت مردم با فرماندهی معزز کل قوا برخورد قاطعانه خواهد کرد.

به گزارش راه آرمان، در انتهای این مراسم از کتاب «روایت نقش قوای انتظامی استان کرمان در دوران دفاع مقدس» رونمایی و قبور شهدا نیز گلباران شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتظامی استان کرمان نیروی انتظامی شهدای مقاومت نظم و امنیت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب