Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:14:37 GMT

ایجاد کمپ‌های ملی اسکواش در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۹۴۶

ایجاد کمپ‌های ملی اسکواش در خراسان جنوبی

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش گفت: کمپ تیم‌های ملی و مرکز آموزش‌های آکادمیک و پایگاه استعدادیابی شرق کشور به مرکزیت بیرجند خواهد بود. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش با  دکتر معتمدیان استاندار استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و غنی رئیس هیئت اسکواش استان وی را همراهی می‌کردند، درابتدا مدیرکل ورزش استان ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون گزارشی اجمالی در خصوص وضعیت پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های استان ارائه نمود  و سپس رئیس هیئت اسکواش اقدامات خود را در توسعه اسکواش از بدو تصدی در هیئت بیان کرد.

سلیمانی رئیس فدراسیون کشورمان با بیان اینکه از بدو حضور معتمدیان برنامه‌های خوب و ماندگاری در سطح استان صورت گرفته که حاکی از نگاه کلان نگر استاندار به موضوعات استان بوده، وی را یک مدیر میدانی باهوش خطاب کرد و  از تلاش‌های وی در به ثمر رسیدن نخستین مجموعه استاندارد اسکواش ایران در بیرجند که با پیگیری‌های اداره کل و هیئت استان احداث و در لیست پروژه‌های درحال افتتاح و بهره برداری استان قرار گرفته است، از دکتر معتمدیان مراتب قدردانی خود را ابراز نمود و اظهار داشت فدراسیون هم اکنون باید نقش حمایتی خود را در این زمینه ایفا نماید و رسما بیرجند را مرکز کمپ‌های ملی اسکواش و مرکز فعالیت‌های آکادمیک و پایگاه قابل اعتنای استعدادیابی در کشور معرفی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تداوم حمایت‌ها از سوی استانداری و اداره کل ورزش با دریافت پی در پی مجوزهای بین المللی از فدراسیون جهانی اسکواش،  میزبانی‌های حرفه‌ای ثبت جهانی را با هدف تقویت مبحث توسعه گردشگری ورزشی که از سیاست‌ها و دورنمای استاندار محترم است را دنبال خواهد نمود که این سیاست‌ها منجر به ایجاد رونق اقتصادی در منطقه را بدنبال خواهد داشت و در این زمینه فدراسیون اسکواش بنا به رویکرد متفاوت استاندار نسبت به مسئولان ادوار قبل استان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

دکتر معتمدیان استاندار استان خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم، خرسندی خود را از توجه رئیس فدراسیون نسبت  منطقه  اعلام داشت و عنوان نمود هر چه  تشکیلات مرکزی اسکواش به استان عنایت بیشتری داشته باشند  استان در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ورزش‌های تحت پوشش فدراسیون اهتمام بیشتری خواهد داشت.

وی از میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی در استان استقبال نمود و اظهار داشت: میزبانی‌های مهم داخلی و خارجی باعث تردد بیشتر به استان شده و سیاست‌ها و برنامه‌های جذب گردشگر و متعاقب آن باعث رشد اقتصادی استان می‌شود.

دکتر معتمدیان افزود: در مدت زمان مسئولیت خود در استان بازدیدهای میدانی زیادی داشته‌ام و تمرکز ما بر حذف واژه محرومیت زدایی از چهره استان بوده و روی ظرفیت‌های استان برنامه های توسعه ای خود را عملیاتی کرده که به فضل خداوندی اقدامات صورت گرفته اثربخش بوده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه ورزش هم استانداری نگاه ویژه ای به این پدیده اجتماعی دارد، گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری در سال جاری مع الوصف سیاست بر این بوده که تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در خصوص توسعه راه‌های مواصلاتی و ریلی استان که قبل از این مغفول مانده بود، تاکید کرد: طراحی و ایجاد سایت ورزشی تفریحی منطقه گردشگری بند دره بیرجند و جانمایی دو زمین ورزش پدل استاندارد که توسط استانداری با همکاری شهرداری در حال انجام است.

رئیس فدراسیون کشورمان در خاتمه دیدار خود را با استاندار لذت بخش و انگیزه دهنده دانست و بار دیگر از تفکرات بلند دکتر معتمدیان در زمینه‌های مختلف در جای جای استان قدردانی نمود.

هفته پایانی لیگ‌های اسکواش برگزار می‌شودسلیمانی: غم انگیزترین حادثه سال 98 شهادت سردار سلیمانی بود/ مهم‌ترین هدف ما افتتاح مرکز ملی اسکواش خواهد بود

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسکواش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکواش اسکواش فدراسیون اسکواش رئیس فدراسیون خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد