Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداله شیرازی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: در تداوم دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 310 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مردم سیستان و بلوچستان از آغازین زمان شیوع ویروس کرونا در کشور پا در عرصه مقابله با این ویروس منحوس گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان گروه های جهادی، نیروهای بسیجی و سپاهی، خیران و سایر نهادها و دستگاه های اجرایی دوشادوش مدافعان سلامت درعرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند.

به گونه ای که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان خود فرمودند: « ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید البته زندگی برای برخی قشرهای ضعیف با سختی درحال گذران است و مردمی که توانایی دارند بایستی در این زمینه فعالیت وسیعی را آغاز کنند و ماه رمضان در پیش است، ماه انفاق و ایثار. چه خوب است یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود آید برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه».

در این میان اقشار مختلف بسیج نیز به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و کارنامه ای درخشان به ارمغان گذاشتند.

توزیع 310 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت بسیج فرهنگیان

عبداله شیرازی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: در قالب مرحله دوم طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با همت بسیج فرهنگیان شهرستان های چابهار و زابل 310 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع 110 بسته معیشتی در شهرستان زابل بیان کرد: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌ و تلاش می‌شود این کمک‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده‌اند، قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان، ارزش ریالی بسته های توزیع شده در این مرحله از کمک مومنانه را 330 میلیون ریال دانست و ادامه داد: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و همدلی،  توانستیم دو مرحله از از رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه را به سرانجام برسانیم و اکنون با تلاش و همت مضاعف در صدد اجرای سومین مرحله از این رزمایش هستیم.
 

وی بیان کرد: در ادامه این مرحله از رزمایش 200 بسته معیشتی به ارزش300 میلیون ریال از سوی بسیج فرهنگیان شهرستان چابهار وبا استفاده از کمک‌های مالی خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان خاطر نشان کرد: این روزها  که شرایط برای عده ای از مردم که متاثر از بیماری کرونا هستند به سختی می گذرد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان بسته معیشتی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • گرامیداشت روز معلم
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران