Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@20:56:28 GMT

رئیس پلیس آگاهی ناجا: اشرار را به درک واصل می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۶۱۴

رئیس پلیس آگاهی ناجا: اشرار را به درک واصل می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سردار محسن حسن خانی و هیئت همراه دقایقی قبل با حضور در منزل ستوانیکم شهید "آرمان ارباب" با خانواده معزز این شهید گرانقدر دیدار کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت فرمانده ناجا به خانواده معزز این شهید گرانقدر، گفت: برابر آیه "ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند که منظور از نزد یعنی بین شهدا و خداوند متعال فاصله‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسن خانی افزود: در شرف یابی کارکنان ناجا محضر مقام معظم رهبری ایشان فرمودند کارکنان ناجا همان مجاهدان فی سبیل الله هستند و همان اجر شهدای صحرایی کربلا را دارند.

وی بیان داشت: این دو شهید گرانقدر به صورت داوطلبانه و عاشقانه در لباس سبز ناجا به دفاع از امنیت وطن به خدمت پرداختند و هیچ کس آن‌ها را مجبور نکرد، این دو عزیز عاشق خداوند بودند و خداهم عاشق آن‌ها که خودش در حدیث قدسی می‌فرماید: هر کسی را من عاشق او هستم او را شهید می‌کنم و خود خون بهای او هستم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطر نشان کرد: درست است که فقدان این دو شهید معزز موجب تکدر خاطر ما شد، ولی از یک جهت خوشحالیم که روح بلند و مطهر آن‌ها به لقاءالله پیوسته و سر سفره امام حسین (ع) مهمان هستند.

سردار حسن خانی افزود: به شما خانواده شهدا تبریک می‌گوییم که چنین فرزندانی را تربیت کردید که جانانه برای دفاع از امنیت و آرامش مردم و دفاع از وطن دلاورانه با اشرار مسلح رو به رو شده و تمام قد در مقابل آنان ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله به زودی زود انتقام خون این دو شهید گرفته می‌شود و این اشرار به درک واصل می‌شوند؛ گرچه که ارزش این شهیدان برای ما خیلی والاست که با به درک واصل شدن این اشرار دل‌های ما از هجرت این دو کبوتر سبک بال آرام نمی‌گیرد.

گفتنی است، سردار حسن خانی در پایان این دیدار پیام تبریک و تسلیت سردار"حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تقدیم خانواده این شهید بزرگوار کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی انتقام خون شهیدان اشرار حسن خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی