Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@18:44:32 GMT

پیام احساسی رونالدو برای یک مربی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۹۱۳

پیام احساسی رونالدو برای یک مربی

رونالدو نازاریو از لوییجی سیمونی مربی باتجربه فوتبال ایتالیا که روز جمعه جان خودش را از دست داد، تشکر کرد. رونالدو برخی از بهترین لحظات دوران فوتبالش را با مربی سابق اینتر داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین فصل رونالدو در اینتر در فصل ۹۸-۱۹۹۷ زیر نظر سیمونی بود که در همه تورنمنت ها ۳۴ گل زد و توانست جام یوفا را داشته باشد و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو نازاریو در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

” جیجی سیمونی برای من فراتر از یک مربی بود. اگر بخواهم امروز به او فکر کنم، قطعا یک مرد خوب و باهوش را به یاد خواهم آورد که هیچ کس را اجبار به کاری نمی کرد. به جایش به تو توضیح می داد که چرا بعضی چیزها بسیار اهمیت هستند. یاد یک معلم می افتم، مثل عکسی که در جشن کریسمس گرفتیم و انگار ما ارکستر بودیم و او رهبر ما. او را این گونه به خاطر می آورم، با همان لبخند همیشگی، صدایی آرام و توصیه هایی ارزشمند. ما می توانستیم و باید دستاوردهای بیشتری کسب می کردیم اما با هم قهرمان شدیم. همین همیشه برای ما ارزشمند بود. ممنون مربی. تو به من چیزهایی فراتر از حد تصوراتم آموختی.”

رونالدو نازاریو بعد از بارسلونا به اینتر پیوست. او بعد از رفتن سیمونی رابطه خوبی با مربیان دیگر اینتر نداشت و در نهایت راهی رئال مادرید شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو نازاریو اینترمیلان رونالدو نازاریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟

به نظر می‌رسد تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا بعد از جذب مهدی طارمی به دنبال خرید یک مهاجم دیگر نیز می‌باشد.

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی مهاج ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو پرتغال پس از پایان قراردادش با این تیم در تابستان امسال به صورت آزاد راهی اینترمیلان ایتالیا می‌شود.

حالا اما سایت «لاگاتزتا دلو اسپورت ایتالیا» در گزارشی مدعی شد که افعی‌ها همچنان در بازار به دنبال خرید یک مهاجم دیگر برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ هستند.

با آمدن این بازیکن ایرانی که جایگزین جدایی الکسیس سانچز خواهد شد، چهار مهاجم برای نراتزوری وجود دارد؛ لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام و مارکو آرناوتوویچ مهاجمین فعلی اینتر میلان هستند و اینتر به دنبال جذب یک مهاجم دیگر خواهد بود که احتمالا جانشین آرناوتوویچ بازیکن اتریشی آن‌ها در تابستان امسال شود.

از جاشوا زیرکزی مهاجم ۲۲ ساله و هلندی تیم فوتبال بولونیا ایتالیا و آلبرت گودموندسون مهاجم ۲۶ ساله و ایسلندی تیم بولونیا ایتالیا دو گزینه اصلی قهرمان این فصل از سری‌آ ایتالیا هستند. البته به نظر می‌رسد اینتر به دلیل پایین بودن قیمت مهاجم ایسلندی برای جذب او بیشتر تلاش می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی