Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:45:28 GMT

ببینید | ممد نبودی ببینی...

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۲۵۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 24 MB

266 256

کد خبر 1391208.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرمشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ از ضرورت حضور هواداران این تیم در سانتیاگو برنابئو گفته است.

طرفداری | توماس مولر، اسطوره بایرن مونیخ، آماده رویارویی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو است.

توماس مولر در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در مورد دیدار رفت تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرده است. او همچنین از جو خاص استادیوم برنابئو صحبت کرده و می‌گوید برای بازی در چنین جوی خیلی هیجان‌زده است. ستاره باتجربه بایرن مونیخ انتظار دارد همانند بازی رفت در مونیخ، شاهد فضایی خاص و پرشور در مادرید باشد. توماس مولر در ابتدا از بازی رفت و تساوی برابر تیم آنچلوتی گفته است.

فضای بازی رفت فوق‌العاده بود. ما به طور کلی در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان، به خصوص در مراحل حساس، شاهد چنین جوی هستیم. اما استقبال هواداران در ورزشگاه واقعاً خاص بود. شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری در هوا موج می‌زد. هواداران بایرن ما را به شدت تشویق  و به ما انگیزه می‌دادند. واقعاً از ته دل از هواداران بایرن تشکر می‌کنم. حیف که نتوانستیم برنده شویم، اما حداقل عملکردمان خوب بود. حالا باید در مادرید کار را تمام کنیم.

مولر که حالا برای بازی برگشت باید در استادیوم برنابئو بازی کند، در مورد این ورزشگاه و جوی که در آن وجود دارد می‌گوید:

خیلی هیجان‌زده هستم که در جو برنابئو بازی کنم. خیلی دوست دارم تا باز ببینم بازی در چنین جوی چگونه خواهد بود؟ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تازگی بازسازی شده است. چیزی که در مورد برنابئو مرا مجذوب خود می‌کند، موقعیت آن در مرکز شهر است. شما در حال قدم زدن در یک محله هستید و ناگهان با یک استادیوم 80 هزار نفری روبرو می‌شوید. فوتبال در مادرید از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع در بازی‌هایی مانند این کاملاً مشهود است.

به شخصه معتقدم که حضور قاطع هواداران بایرن مونیخ در این بازی بسیار مهم است و می‌توانیم لکه‌های قرمزی را در میان آن انبوه لباس‌های سفید رئال مادرید ایجاد کنیم. ما تجربه حضور در این ورزشگاه را در گذشته داریم، به خصوص در سال 2012 که در ضربات پنالتی پیروز شدیم و کل سکوها به رنگ قرمز درآمد. بدون شک حضور هواداران در این بازی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.

توماس مولر معتقد است که رئال مادرید حریفی پیچیده و چالش‌برانگیز برای بایرن مونیخ به حساب می‌آید، اما غیرقابل شکست نیست.

رئال مادرید تیمی چندبعدی است. آنها می‌توانند عقب‌نشینی کنند و بدون مشکل دفاع کنند. اما در عین حال، بازیکنان فوق‌العاده‌ای در خط حمله دارند که می‌توانند با ضدحمله‌های زهردار کار حریف را تمام کنند. این فلسفه بارها برای آنها جواب داده است. تصادفی نیست که آنها در سال‌های اخیر به طور مداوم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافته‌اند. رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است، اما ما هم می‌توانیم مقابل آنها بازی کنیم. اینکه آیا آنها را شکست خواهیم داد یا نه، به این بستگی دارد که چقدر در گلزنی موفق باشیم.

بازی سختی در پیش داریم و هر دو تیم شانس برابری برای پیروزی دارند. در فوتبال، اغلب اوقات جزئیات و دقت در گلزنی تعیین‌کننده نتیجه نهایی است. در بازی مقابل اشتوتگارت هم در حالی که بازی 1-1 مساوی بود، دو موقعیت عالی برای گلزنی داشتیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، پیروز می‌شویم و در غیر این صورت، بازنده خواهیم بود. همه چیز به جزئیات و دقت در لحظات حساس بازی بستگی دارد. باید در آن لحظات که موقعیت گلزنی به دست می‌آوریم، نهایت دقت را به کار بگیریم و از آنها استفاده کنیم. این تمام ماجراست.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها