Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:28:12 GMT

دستگیری همسر یک فوتبالیست معروف برای حمل اسلحه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۴۳۷

دستگیری همسر یک فوتبالیست معروف برای حمل اسلحه

چندی قبل سئاد کولاشیناتس و مسوت اوزیل مورد یک حمله مسلحانه قرار گرفتند و چند سارق قصد داشتند تا اموال این بازیکنان را به سرقت ببرند که با مقاومت هر دو بازیکن، سارقان دستگیر و به پنجه قانون سپرده شدند.

بلا کولاشیناتس همسر مدافع آرسنال، پس از این حادثه برای محافظت از خودش یک میل تفنگچه با خود حمل می‌کرد و مجوز آن‌را از دولت آلمان دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلا روز گذشته و زمان ورود به انگلیس، از سوی پلیس این کشور به جرم قاچاق اسلحه دستگیر و به مرکز پلیس انتقال داده شد. گفته می‌شود که وی هنگام مواجهه با پلیس مرزی اشک ‌می‌ریخت و توضیح داد که حمل این اسلحه برای دفاع شخصی بوده است. بلا مدعی‌ست قبل از پرواز به سوی انگلیس به دولت این کشور ایمیل رسمی فرستاده است که آیا می‌تواند اسلحه‌ای را با مجوز کشور آلمان با خود حمل کند یا خیر، که پاسخ آن‌ را دیرتر و زمانی که در جت خصوصی در حال پرواز بوده دریافت کرده است.

همسر کولاشیناتس پس از ارائه دلایل منطقی با ضمانت از سوی پولیس رها شد اما قضیه هنوز تحت بررسی است و ممکن است برای بلا 6 ماه حبس در پی داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پلیس فتا فروشندگان ابزار تقلب را هم دستگیر کرده است. به گفته سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت، افرادی که از این ابزارها در کنکور استفاده کنند، شناسایی می شوند.

­سردار مجید، رئیس پلیس فتا کشور می گوید؛ در یک ماه گذشته، بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی شناسایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی