Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با توجه به مخالفت فدراسیون‌های غرب آسیا با برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی یک کشور، در حال بررسی راهکاری جدید است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش استاد الدوحه، لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری دو بازی به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC درباره ادامه لیگ قهرمانان آسیا تصمیم نهایی را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه‌های عربی و نزدیک به AFC نوشتند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد که ادامه لیگ قهرمانان آسیا را به صورت سیستم تجمعی (یعنی تک بازی و به میزبانی یک کشور) برگزار کند.

روزنامه استاد الدوحه در شمار امروز شنبه خود نوشت که فدراسیون های فوتبال در غرب آسیا مخالف برگزاری ادامه بازی‌ها به صورت تجمعی و به میزبانی یک کشور هستند چرا که باعث می‌شود همه تیم‌ها به صورت طولانی مدت در یک کشور بمانند.

استاد الدوحه نوشت:

راهکار جدید AFC که در حال بررسی آن است این است که چهار بازی باقیمانده مرحله گروهی طبق همان روش قدیمی یعنی رفت و برگشت برگزار شود اما با اتخاذ تدابیر بهداشتی شدید و بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما در مرحله یک هشتم تنها یک بازی برگزار شود و آن هم به میزبانی تیم صدرنشین مرحله گروهی باشد.

مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم به صورت تک بازی و این بار با قرعه کشی باشد. AFC به احتمال خیلی زیاد این روش جدید را انتخاب کند چرا که فدراسیون های غرب آسیا با آن موافق هستند.

استاد الدوحه همچنین درباره ادامه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نوشت که پیشنهاد جدید برای این رقابت ها هم برگزاری آنها در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) است و کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا استاد الدوحه یک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا