Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محسن حسن‌خانی بیان کرد: هدف والای شهدای عزیزمان در اقصی نقاط کشور برقراری امنیت، آرامش مردم و حفاظت از کیان اسلامی است و شهدای پلیس آگاهی شهرستان سرباز نیز در این راه تا آخرین قطره خونشان شجاعانه در مقابله اشرار و معاندان نظام مبارزه کردند.

۲ مامور انتظامی در سرباز به شهادت رسیدند | دستگیری مظنونان

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: این شهدای گرانقدر برای تامین امنیت از همه تعلقات دنیایی خود گذشتند تا به هدف آرمانی‌شان که شهادت در راه خداست برسند و وظیفه ما در قبال این جانفشانی شهدا عزیز این است که راه و آرمان شهدا را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه و ارزش‌های آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهادت این عزیزان را به خانواده معظم شهدا و بازماندگان، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال برای این دو شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت کرد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام از میدان امام حسین(ع) زاهدان تا گلزار شهدای این شهر با حضور مسئولان، علما و قشرهای مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

پیکر مطهر ستوان‌یکم شهید آرمان ارباب در گلزار شهدای زاهدان پس از تشییع به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهید مسعود شهرکی پس از تشییع در زاهدان برای خاکسپاری به زادگاهش زابل انتقال یافت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، تیم‌های پلیس آگاهی استان روز گذشته(جمعه) طی عملیاتی در یکی از روستاهای کلات سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری دو نفر از نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد.

سردار احمد طاهری بیان کرد: در این عملیات آرمان اربابی و مسعود شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و استوار مرتضی اصغریان نیز مجروح شد.

وی با بیان این‌که در این درگیری تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند افرود: تعدادی از اشرار مسلح که در منطقه اقدام به قتل مسلحانه کرده بودند پلیس آگاهی بنا به درخواست مردم محلی به منطقه اعزام شد و در درگیری با قاتل یا قاتلان ۲ نفر از کارکنان پلیس آگاهی سرباز شهید شدند.

شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع وسعت، ۴ بخش ۴ شهر، ۱۱ دهستان و ۷۵۰ آبادی دارد و در ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

کد خبر 514391 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهید سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد