Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و بر خورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل طرح ساماندهی سواحل دریا در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضائی، موفق به توقیف ۱۰ دستگاه موتور چهار چرخ ساحلی فاقد مدارک گمرکی و مجوز تردد در سواحل این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توقیف موتور سیکلت قاچاق در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تحویل موتور‌های کشف شده به سازمان‌های مربوطه خبر داد.

سرهنگ حسین زاده گفت: مالکان این موتور‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توقیف خودرو خودرو قاچاق ساماندهی سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان