Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم غبارروبی گلزار شهدای اردستان همزمان با سوم خرداد ماه و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ایثار و پیروزی با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، مراسم غبارروبی گلزار شهدای اردستان همزمان با سوم خرداد ماه و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ایثار و پیروزی با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان اردستان، مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا تاملی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد اظهار داشت: رزمندگانی غیور در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این روز را به همه آن‌هایی که حضور داشتند و هم اکنون نیز راهرو شهدا هستند تبریک می‌گوئیم.

وی با بیان اینکه آزادی خرمشهر را امداد الهی دانست و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین در طول زمان‌های این دفاع شاهد تحقق و عینیت یافتن امداد الهی از سوی رزمندگان اسلام بودیم که یکی از این امدادها عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بوده است.

فرماندار اردستان گفت: وصف زیبا و دقیق آزادی خرمشهر را حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و با توجه به اینکه امسال به جهت شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم روز قدس مهیا نشد و فقط به صورت فعال در عرصه فضای مجازی انجام شد اما دیدیم که در سطح دنیا شاهد واکنش مردم آزاده جهان بودیم.

تندیس سردار شهید محمود شهبازی در اصفهان به مناسبت سوم خرداد رونمایی شدبه مناسبت سوم خرداد در رسای رزمندگان لشکر ثاراللهبرنامه‌های سوم خرداد در استان مرکزی بر محورهای محتواسازی و فضای مجازی متمرکز است

وی ابراز داشت: اینکه روز قدس با سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس تقارن پیدا کرده به نوعی الهام آفرین است و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید شاهد شکست آمریکا و عوامل آنها در خصوص معامله قرن هستیم.

تاملی بیان کرد: آمریکائی‌ها به شکلی  پیش رفته‌اند که جرأت رونمایی از این  طرح معامله قرن را نیز ندارند و تقارن این دو سه روز اتفاق خوبی است و رزمندگان ما  در زمان دفاع مقدس حواسشان به قدس هم بود و شعارشان این بود که راه قدس از کربلا می‌گذرد.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن ابراز امیدواری از آزادی قدس شریف با مقاومت مردم فلسطین تاکید کرد: با توجه به تمام این اتفاق‌های الهام بخشی که شاهد هستیم امیدواریم اتفاق نوید بخشی همچون آزادسازی قدس باشیم و ما همچنان مسئله قدس را به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام به آن نگاه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله قدس باید در حوزه سیاست خارجی هم به آن نگاه ویژه‌ای شود و از دیدشان این موضوع خارج نشود تا پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی انشالله تحقق پیدا کند و با مداخله خود مردم فلسطین سرزمین‌های اشغالی آزاد شود و شاهد خواندن نماز در بیت‌المقدس باشیم.

عکس از حمید فرخی

انتهای پیام/802/ش

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات بیت المقدس سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)