Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای اذان در روز عید سعید فطر از مسجد شهر «مِیْدِنْ هِد» بریتانیا که درهای آن هم اکنون در راستای دستورالعمل های مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته است پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «maidenhead-advertiser»،صدای اذان در روز عید سعید فطر از مسجد «مِیْدِنْ هِد» (Maidenhead) ،شهری در جنوب بریتانیا پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که درهای این مسجد همچنان در راستای دستورالعمل های مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

 

شورای شهر «میدن هد» پس از گفتگو با اعضای هیئت امنای اسلامی این شهر مجوز پخش صدای اذان از مسجد شهر را صادر کرد.

 

«صغیر احمد»،رئیس هیئت امنای اسلامی در این باره گفت: پخش صدای اذان می تواند آرامش خاطر را در این دوران سخت و چالش برانگیز برای اعضای جامعه به ارمغان بیاورد.

 

در حال حاضر که شیوع ویروس کرونا همچنان در سراسر جهان ادامه دارد مساجد در همه شهرهای بریتانیا تعطیل هستند اما در این مدت متولیان مساجد و اعضای جامعه اسلامی همه تلاش خود را انجام داده اند تا به شهروندان بریتانیایی فارغ از هر دین و مذهب و پیشینیه ای که دارند،کمک کنند.

 

«دیوید کاپینگر»،عضو شورای شهر «میدن هد» در این باره گفت: من بسیار خوشحال هستم که موفق به کمک شدیم.امسال رمضان بسیار سخت و چالش برانگیزی بود و من امیدوارم که صدای اذان بتواند موجب آرامش خاطر شهروندان ما شود.

 

صغیر هم گفت: من از اعضای شورای شهر که به ما اجازه پخش اذان را دادند بسیار سپاسگزارم چرا که این اقدام موجب آرامش مردم در این دوران سخت می شود.

 

صدای اذان ساعت 1:30 بعد از ظهر به مدت حدود 5 دقیقه از مسجد «میدن هد» پخش می شود اما نماز عید به دلیل رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در این مسجد برگزار نمی شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: بریتانیا عید فطر اذان مسجد صدای اذان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است

ایتنا - هکرهای وابسته به دولت چین دو یا سه بار تلاش کرده‌اند تا اسامی و مشخصات کارکنان وزارت دفاع بریتانیا را هک کنند.
اسکای‌نیوز بریتانیا روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت در گزارشی اختصاصی به نقل از چند نماینده پارلمان از چند مورد حمله سایبری «دولت چین» به وزارت دفاع بریتانیا خبر داد.

براساس این گزارش، هکرهای وابسته به دولت چین دو یا سه بار تلاش کرده‌اند تا اسامی و مشخصات کارکنان وزارت دفاع بریتانیا را هک کنند.

از قرار معلوم این حملات سایبری در ماه گذشته و با هدف نفوذ در سامانه پرداخت وزارت دفاع بریتانیا سازماندهی و اجرا شده است.

نمایندگان پارلمان به اسکای نیوز گفته‌اند هکرها تلاش کردند تا با رخنه به این سامانه، اطلاعات بانکی و مشخصات کارکنان و بازنشستگان را به دست بیاورند.

منابعی در وزارت دفاع بریتانیا با تائید ضمنی این حمله گفته‌اند که با وجود شرایط دشوار، مشکلی در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان این نهاد دولتی به وجود نیامده است.
این خبر همزمان با سفر اروپایی شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری خلق چین منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال