Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل لیگ برتر انگلیس مخالف انجام بازی ها در زمین بی طرف است.

طرفداری- ریچارد مسترز، مدیر عامل لیگ برتر انگلیس اذعان می کند که در حال گفت و گو با مسئولان برای انجام بازی ها به صورت خانگی و خارج از خانه است.

به گزارش میرور، شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه در صورت از سرگیری فصل جاری لیگ برتر انگلیس، بازی ها در یک زمین بی طرف برگزار خواهد شد و حتی برخی معتقد بودند که ادامه بازی ها باید در کشوری دیگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ریچارد مسترز، مدیر عامل لیگ برتر انگلیس در این رابطه صحبت می کند.

انجام بازی ها به صورت خانگی و خارج از خانه

تا جایی که ممکن است می خواهیم ادامه فصل را به صورت بازی های خانگی و خارج از خانه برگزار کنیم. در این رابطه، ما با مسئولان در حال گفت و گو هستیم. من اعتقاد دارم که می توانیم از هواداران بخواهیم تا در خارج از زمین فوتبال تجمع نکنند و برای تماشا فوتبال به خانه های یکدیگر نروند که چنین چیزی بر خلاف دستورالعمل های دولت برای تماشا بازی ها است.

برگزاری تمرینات در شرایطی امن

امروز (شنبه) خبری مطرح شد مبنی بر اینکه انگولو کانته به دلیل شیوع ویروس کرونا، در تمرینات چلسی شرکت نخواهد کرد و مسترز نیز به اینگونه تصمیمات احترام می گذارد. او در این باره می گوید:

ما با پزشکان باشگاه ها مشورت کاملی را انجام داده ایم. ما در حد توان خود، هر کاری را انجام داده ایم تا بتوانیم در شرایطی ایمن به تمرینات بازگردیم. از نظر من شرایط برای بازگشت به تمرینات امن است. ما باید به تصمیم بازیکنانی که نمی خواهند به تمرینات بروند، احترام بگذاریم. می می خواهم شرایط راحت و سالمی برای بازگشت به تمرینات مهیا باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خانگی و خارج از خانه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان

شاگردان دیگو سیمئونه به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه رسیدند.

طرفداری | دو تیم مایورکا و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با برد خارج از خانه و 1-0 اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

اطلاعات بازی مایورکا و اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: شنبه 4 می ۲۰۲4 | 15 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سون مویکس (مایورکا) بستر برگزاری: هفته 34 لالیگا - فصل 24-2023 گلزن اتلتیکو مادرید: رودریگو ریکلمه (5)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟