Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر عصر شنبه به خبرنگاران اظهار داشت:
اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان موجب کاهش میزان ابتلا به کرونا و کنترل مرگ و میر در استان شده است.
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در ۱۲ روز گذشته تنها یک مورد فوتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان به ثبت رسید که این مهم از نشانه‌های مطلوب کنترل کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استان سمنان در آغازین روزهای شیوع کرونا با توجه به نسبت‌ جمعیت، از درصد ابتلای بالایی برخوردار بود، خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های علوم ‌پزشکی استان سمنان و شاهرود با تسریع در به انجام رساندن اقدامات و همچنین تسلط بر شرایط، نسبت به خدمات رسانی و ساماندهی بیماران در کمترین زمان ممکن تلاش کردند و امروز شیوع کرونا در استان سمنان به مرحله کنترل و مهار رسید.
آشناگر از آمادگی برای ورود به وضعیت سفید در برخی از شهرستان های استان سمنان که درصد ابتلا به بیماری بالایی داشتند خبر داد و افزود: در زمان حاضر استان در شرایط زرد قرار دارد اما این آمادگی وجود دارد تا ضمن ورود برخی شهرستان ها به وضعیت سفید، در آینده با همکاری و همراهی مردم شاهد سفید شدن وضعیت کل استان باشیم. 

استاندار سمنان به جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران اشاره داشت و گفت: بر اساس مصوبه این ستاد، ساعت کاری ادارات از ۱۰ خرداد سال جاری به حالت عادی بازخواهد گشت و ادارات استان نیز از این تاریخ به بعد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ فعالیت می‌کنند و تمام دورکاری ها و مرخصی های مرتبط با دورکاری و کرونا ذیل بخشنامه قبلی این ستاد، لغو می‌شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و نسبت به اجرای مصوبات و بازگشایی ها اقدام‌ خواهیم کرد، بیان داشت:در مورد بازگشایی اماکن مقدس و متبرکه امروز در جلسه ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شد تا صحن ها از صبح تا قبل از نماز مغرب برای زیارت مردم بازگشایی شوند و در مورد بازدید از اماکن تاریخی نیز مقرر شد تا در جلسه بعدی ستاد تصمیم گیری شود.

بنا به گفته ظهر امروز رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۳۵۹ رسید.

برچسب‌ها کرونا سمنان علی رضا آشناگر  پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سمنان کرونا سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم

استاندار زنجان با اشاره به غفلت از آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی کشور بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سالن همایش بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد؛ در این برنامه از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان شهید دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز شویم بحث آسیب‌های اجتماعی است و به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود، می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها نقش موثرتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم حوزه آموزش و هم حوزه پرورش مهم است ولی متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسایل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر پیشرو و رتبه زیر 10 را دارد، افزود: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببریم،‌ گفت: تابستان امسال باید تمرکز روی مسایل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد تامین می شود.

افشارچی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست چرا که معلم‌ها هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبرو می‌شوند که این خود به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود