Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور مسجد الحرام و مسجد نبوی از موافقت پادشاه سعودی با اقامه نماز عید فطر در حرمین شریفین بدون نمازگزار با توجه به شیوع کرونا در عربستان خبر داد.

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر ، عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس مسئول امور مسجد الحرام و مسجد نبوی از موافقت سلمان بن عبدالعزیز با برپایی نماز عید سعید فطر در حرمین شریفین بدون نمازگزار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور مسجد الحرام و مسجد پیامبر (ص) اعلام کرد که نماز عید سعید فطر فردا یکشنبه در این اماکن مقدس در مکه مکرمه و مدینه منوره بدون حضور نمازگزاران اقامه می شود.

از سوی دیگر وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد سعودی به موذن های مساجد این کشور دستور داد از زمان پس از نماز صبح تا ورود به زمان برگزاری نماز عید فطر به پخش تکبیرها از طریق بلندگوهای این کشور اقدام کنند.

این وزارتخانه بر عدم برپایی نماز عید فطر در سراسر مساجد و مصلی های این کشور براساس دستورات مرتبط با ممانعت از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرمین شریفین مکه و مدینه مکه مکرمه نماز عید فطر نماز عید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب، ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

بالغ بر ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا