Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:44:15 GMT

امامی: کشتی هنوز مجوز تمرین نگرفته

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۵۹۵

امامی: کشتی هنوز مجوز تمرین نگرفته

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: میزان خسارت آتش سوزی به خانه کشتی بعدا اعلام می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدابراهیم امامی در خصوص آتش سوزی ایجاد شده در سالن شهیدصدرزاده فدراسیون کشتی اظهار داشت: چند ساعت قبل، متاسفانه آتش سوزی در خانه کشتی شهید صدرزاده که محل تمرین تیم های ملی است و مجموعه اداری ما آنجا مستقر شده، ایجاد شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی دلیل این آتش سوزی را فرسودگی عنوان کرد و گفت: دلیل آن فرسودگی و اتصالی سیم های برق بود. خوشبختانه آتش نشانان به موقع رسیدند و آتش مهار شد. در زمان آتش سوزی دبیر، سوریان و عسگری رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون آنجا حضور داشتند و مشکلی وجود ندارد.

 

امامی که با برنامه دایره طلایی گفتگو می‌کرد، در مورد میزان خسارت وارده به تجهیزات خانه کشتی گفت: حتما بعدا اعلام خواهد شد. آتش به هرحال به قسمت هایی سرایت کرده است.

 

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد شروع تمرینات در استان هایی که به لحاظ کرونا سفید اعلام شده، تاکید کرد: مجوزی که برای باز شدن باشگاه ها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، در مورد رشته هایی است که مثل کشتی پرتماس نیستند، کشتی هنوز مجوز تمرین نگرفته، اما امیدوار هستیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا، که مرحله به مرحله رشته ها را برای بازگشایی تمرینات و سالن ها اعلام می کند، به زودی مجوز آغاز تمرینات کشتی در مناطق سفید را صادر کند.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال