Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@11:12:49 GMT

بسته مکالمه همراه اول ویژه عید سعید فطر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۶۵۳

بسته مکالمه همراه اول ویژه عید سعید فطر

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛
 سید محمد هادی امیری ،سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت : به مناسبت عید سعید فطر در روزهای ۴ و ۵ خردادماه، یک بسته ویژه مکالمه با قیمت ۷۵۰ تومان برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه خواهد شد.

سید محمدهادی امیری افزود: مشترکین با خرید این بسته می توانند از ساعت ۷ لغایت ۲۳ همان روز، از ۱ ساعت مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند شوند

امیری خاطر نشان کرد: در صورت جا به جایی احتمالی تاریخ عید سعید فطر، طرح مذکور در روزهای ۵ و ۶ خردادماه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت :حجم ۶۰ دقیقه ای بسته می تواند در چندین تماس مصرف شود (نیاز نیست که یک تماس ۶۰ دقیقه ای باشد ) و هر مشترک در هر روز، تنها یک بار می تواند این بسته را خریداری نمایدو به هزینه بسته ۹ %مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد.

سید محمدهادی امیری گفت ممکن هست سوالاتی بدین شرح برای مشترکین عزیز پیش بیایید

پرسش۱_آیا ۶۰ دقیقه را می توان در چندین تماس مصرف نمود؟

پاسخ: بله، حجم ۶۰ دقیقه این بسته را می توان در چندین تماس مصرف نمود و نیازی نیست که صرفا یک تماس ۶۰دقیقه ای برقرار شود.

پرسش۲ :آیا با یک بار خرید بسته می توانیم در کل تعطیلات عید فطر از این بسته استفاده نمائیم؟

پاسخ: خیر، در هر یک از روزهای تعطیلات باید یک بسته جداگانه خریداری شود که این بسته، از ساعت ۷ لغایت ۲۳ همان روز قابل استفاده می باشد.

پرسش ۳ :آیا می توان در هر روز چند بسته خریداری نمود؟

پاسخ: خیر، هر مشترک در هر روز تنها می تواند یک بسته خریداری نماید.

سید محمدهادی امیری در پایان به روش فعالسازی واستعلام این بسته اشاره کرد وگفت: مشترکین می توانند با کد# ۱۰ * ۳۳۶۱ * بسته را فعال وازطرق کد # ۱۰ * ۳۳۶۰ * بسته دریافتی را استعلام نمایند و راهنمای استفاده از این بسته ازطریق کد دستوری# ۱۰ * ۳۳۶۹ * صورت می گیرد.

46

کد خبر 1391454

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد ۶۰ دقیقه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است