Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب تبریز در مجلس یازدهم گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی در روز انتخابات هئیت رئیسه مجلس، تنها کاندیداهای را معرفی می کند که در مجمع عمومی فراکسیون، حائز بالاترین آرا شده باشند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره گمانه زنی ها مبنی بر رایزنی برخی نامزدهای نواب رئیسی مجلس با منتخبان طیف مستقل و اصلاح طلب مجلس یازدهم گفت: اطلاع دقیقی در این رابطه ندارم ولی با توجه به اینکه پیش از رای گیری اصلی در صحن مجلس برای انتخاب رئیس و نواب رئیس، رای گیری درون فراکسیونی را داریم، ممکن است نامزدهای مطرح برای ریاست و نواب رئیسی رایزنی هایی را با منتخبانی که در عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی در نیامده اند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصی تسنیم| اسامی نامزدهای ریاست و نواب رئیس مجلس یازدهم مشخص شد

وی  با بیان اینکه در جلسه افتتاحیه مجلس یازدهم قرار نیست که انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود و این انتخابات یا پنج شنبه هشتم خرداد و یا شنبه هفته آینده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پیش از انتخابات رسمی مجلس برای مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه، فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه ای مجزا، با انتخاباتی درون فراکسیونی تکلیف نامزدهای نهایی این فراکسیون برای تصدی ریاست و نواب رئیسی مجلس را مشخص خواهد کرد. 

میرتاج الدینی در پاسخ به این که  در صورت مشخص شدن گزینه های نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست و نواب رئیس مجلس یازدهم، تکلیف دیگر کاندیدای عضو این فراکسیون چه می شود، گفت: روال این است که تنها نامزدهای نهایی فراکسیون که در انتخابات درون فراکسیونی انتخاب شده اند، در روز رای گیری نهایی، در صحن علنی معرفی شوند. بنابراین دیگر نامزدهای عضو فراکسیون باید مطابق با نظر تشکیلاتی از ادامه رقابت بر سر ریاست و نائب رئیسی مجلس انصراف دهند. 

منتخب تبریز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: البته پیش از برگزاری جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای انتخاب کاندیداهای  نهایی،  مجمعی  با حضور تمامی اعضای فراکسیون به منظور تصویب اساسنامه و مرامنامه فراکسیون برگزار می شود که موارد ذکر شده از جمله تمکین به نظر تشکیلاتی در آن جلسه مورد تاکید اعضا قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

R1455/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس فراکسیون انقلاب اسلامی ریاست و نواب رئیس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902807

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی