Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که ادامه حضور در لبنان اشتباه استراتژیک بوده و بهای سنگینی برای را برای این رژیم در پی داشته است. تاریخ انتشار: 17:51 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۳۲۱

خبرگزاری میزان – «گادی آیزنکوت»، رییس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل الیوم» گفته است که طولانی شدن حضور رژیم صهیونیستی در لبنان (۱۹۸۹ تا ۲۰۰۰) اشتباهی راهبردی بوده و بهایی سنگین برای این رژیم در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این مصاحبه از تصمیم «ایهود باراک»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، مبنی بر خروج از لبنان حمایت کرده است.

آیزنکوت در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: حزب الله لبنان در از طریق برخی عملیات پیچیده، در اهداف استراتژیک خود در برابر ارتش اسرائیل موفق شده است.

بیشتر بخوانید: تظاهرات علیه ائتلاف نتانیاهو و گانتز و افزایش مبتلایان به کرونا

این مقام سابق رژیم صهیونیستی، می‌گوید که این عملیات‌های پیچیده به هلاکت و مجروح شدن تعدادی از نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی شده و در نهایت حزب الله لبنان، این رژیم را وادار به عقب نشینی از لبنان کرده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه امن کجاست؟+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند. در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است. رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

در موشن گرافی فوق دیده می شود که آوارگان فلسطینی پس از آغاز تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به شمال و مرکز نوار غزه به تدریج به سوی جنوب غزه و به طور مشخص شهر رفح (آخرین شهر در جنوب غزه) آواره شده اند و در آنجا هم از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده اند.

منطقه امن واژه ای است که در جنگ های مختلف به ویژه از سوی منابع غربی مورد استفاده قرار می گیرد و به معنای منطقه ای است که در جنگ برای غیر نظامیان تدارک دیده می شود تا از پیامدهای جنگ در امان باشند.

کد خبر 6099595 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • منطقه امن کجاست؟+ فیلم
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان