Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممنوعیت ورود به جاذبه‌های گردشگری و جلوگیری از تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی در لرستان یکی از تصمیمات اخیر ستاد استانی مدیریت بیماری کروناست که برای کاهش ویروس کرونا به اجرا در می‌آید. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روند ابتلا به ویروس کرونا در چهار شهرستان بروجرد، دلفان، خرم‌آباد و دورود نسبت به سایر نقاط استان افزایش بیشتری دارد و فرمانداران این شهرستان‌ها با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی بخشی از مردم، محدودیت‌های جدیدی اعمال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دو شهرستان بروجرد و دلفان با توجه به شدت افزایش این بیماری، محدودیت‌های بیشتری اعمال شده به طوری که در بروجرد تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است و در بحث اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها محدودیت‌ها مجدد از سرگرفته شده است.

ممنوعیت ورود به جاذبه‌های گردشگری و جلوگیری از تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی در استان لرستان نیز یکی از تصمیمات  ستاد استانی مدیریت بیماری کروناست که برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری به اجرا در می‌آید.

استان لرستان در وضعیت هشدار قرار گرفت؛ هیچ نقطه سفیدی در استان وجود نداردپرداخت بیمه بیکاری کرونا در استان کرمانشاه آغاز شد‌چهارمحال و بختیاری در نقطه تسلط بر ویروس کرونا قرار دارد

سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در رابطه با ممنوعیت ورود به جاذبه‌های گردشگری استان اظهارداشت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، تمام جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری جمعه ( نهم خرداد) به طور کامل تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ورود خوردروهای با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود افزود: ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیر بومی نیز ممنوع است و پلیس بر اساس قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان کرد با توجه مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شهرستان هستند.

انتهای پیام/642/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.


محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۰۷ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا