Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@21:04:40 GMT

بارش باران و وزش باد در استان‌های شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۸۸۶

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با فارس، در تشریح وضعیت جوی کشور بیان کرد:‌ طبق نقشه‌های پیشیابی دما تا اواسط هفته پیش‌رو در اغلب نقاط کشور افزایش تدریجی دارد. 

وی افزود:‌ امروز شنبه سوم خرداد در نیمه غربی اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده و رعدوبرق را شاهدیم و بعدازظهر امروز در غرب سواحل خزر بارش و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده چهارم خرداد در شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور سواحل خزر و همچنین استان‌های چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: روز دوشنبه پنجم خرداد بارش پراکنده در سواحل خزر و شمال کشور همچنین شمال غرب پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای ششم و هفتم خرداد در استان‌های مازندران، گیلان و قزوین، غرب اصفهان و دامنه زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان گفت:روز آینده آسمان رشت قسمتی ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران، کاهش دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در رشت 22 و 13 درجه خواهد بود.

وی افزود: آسمان ساری نیز روز آینده ابری همراه با بارش پراکنده و کاهش دما پیش‌بینی‌ می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در ساری 24 و 17 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان داشت: آسمان تهران روز عید فطر قسمتی ابری در برخی ساعات با وزش باد و در بعدازظهر گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 34 و 23 درجه خواهد بود.

ضیائیان گفت:‌ آسمان تهران امروز صاف و جهت باد در پایتخت غربی با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 7 درصد است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پیش بینی می شود بارش پراکنده کمینه دما وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین؛براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.


آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899801

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق