Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی باشگاه سایپا تهران دقایقی پیش با صدور بیانه ای رسمی اعلام کرد که تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقایقی پیش باشگاه سایپا بیانیه ای با این مضمون را در سایت رسمی خود منتشر کرد:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان روزه دار به اطلاع می‌رساند روز گذشته همه اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا جهت شروع تمرینات، با نظارت کادر پزشکی این باشگاه، اقدام به انجام تست پزشکی کرونا نمودند که  متاسفانه با اعلام کادر پزشکی نتیجه تست کرونای یکی از بازیکنان جوان این تیم مثبت اعلام گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس کادر پزشکی این باشگاه از همان دقایق ابتدایی با مشخص شدن نتیجه تست کرونای این ورزشکار آینده دار کشورمان، تمامی اقدامات و تمهیدات لازم را به منظور مراقبت از ایشان. در دستور کار خود قرار داده است.

امید است با لطف و عنایت خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز، سایه شوم این بیماری خطرناک و ویروس منحوس از سر ملت شریف ایران برداشته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا کرونا تست کرونا سایپا کرونا لیگ برتر تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور