Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:00:23 GMT

نماز عید سعید فطر در «سنقر و کلیایی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۲۸۳

نماز عید سعید فطر در «سنقر و کلیایی» برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر در سنقرو کلیایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزارخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،  غلامرضا مرتضوی فرماندارسنقروکلیایی در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین اکبری امام جمعه محترم این شهرستان فردا راس ساعت 7 صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی  در فضای باز واقع در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر از مردم مومن خواست با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز و با استفاده از وسایل و لوازم شخصی در نماز عید سعید فطر شرکت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری امام جمعه سنقرو کلیایی هم با تبریک سالروز سوم خرداد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر از همکاری تمامی ادارات در خصوص برگزاری هرچه بهتر نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه مبلغ فطریه 100 هزار ریال برای هر نفر است، گفت: فقط دستگاه‌های کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی مسئول جمع آوری زکات فطریه می‌باشند.

استفاده از مهر و جانماز، سجاده و چادر نماز شخصی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری نماز عید فطر در فضای باز، همکاری دستگاه‌های ذیربط، جمع آوری زکات توسط کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد در فضای مجازی در این خصوص، فعالیت واحد بهداشت محیط و نصب بنر توسط شبکه بهداشت، نظافت و شستشوی معابر و تخلیه مخازن زباله و توزیع  یک هزار عدد ماسک توسط کمیته امداد امام (ره) از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر نماز عید سعید فطر کرمانشاه پروتکل های بهداشتی نماز عید سعید فطر فضای باز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت