Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه ودیگر اعضا تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین حضور خود به عنوان ریاست قوه مقننه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی درباره ضرورت جذب واستفاده از ظرفیت سرمایه انسانی و مالی ایرانیان خارج از کشور برای تحقق جهش تولید ارائه کرد ومقرر شد پیشنهادهای لازم در جلسات آینده این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت اموراقتصادی ودارایی برای ارائه مشوق های مالیاتی به شرکت هایی که در سال 99 درخواست پذیرش در بورس ارائه کنند و از شرایط لازم برخوردار باشند مطرح شد و مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.
همچنین دراین جلسه درباره استفاده از اسناد الکترونیکی و داده پیام درخصوص فروش وتحویل دارو که در ماده شش قانون توسعه تجارت الکترونیک موضوع استثنا قرار گرفته بود تبادل نظر شد و شورای عالی با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در مورد تعمیم قواعد و روش های تجارت الکترونیکی درخصوص فروش و تحویل دارو موافقت کرد.
درادامه این جلسه پیشنهاد بانک مرکزی درخصوص واردات نقره وپلاتین بررسی و تصویب شد که براساس این مصوبه واردات فلزات گران بها اعم از طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانک مرکزی از کلیه حقوق، عوارض قانونی و مالیات برارزش افزوده تا پایان سال 99 معاف خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی اقتصادی شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران