Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@16:19:57 GMT

رستوران های تهران بعد از عید فطر بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۳۲

ساعت24-رئیس اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس های تهران گفت: براساس إعلام ستاد ملی مقابله با کرونا رستوران ها و سلف سرویس ها بعد از عید سعید فطر یعنی روز دوشنبه ( پنج خرداد) می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس استان تهران، سید علی اصغر میرابراهیمی افزود: دارندگان رستوران ها باید در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رستوران داران با نصب کد دریافتی از وزارت بهداشت در درب اماکن خود می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

 رئیس اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس های تهران گفت: دارندگان رستوران ها باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی تعداد صندلی های اماکن خود را برای رعایت فاصله اجتماعی کاهش دهند.

میرابراهیمی تصریح کرد: این اماکن توسط بازرسان بهداشت و سازمان صمت به منظور رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به صورت مستمر بازرسی و نظارت و با خاطیان به شدت برخورد می شود.

فعالیت رستوران ها از اسفندماه پارسال و با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رستوران سلف سرویس رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز