Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید احمد مقدسی با بیان اینکه عرضه نهاده‌های دامی به صورت قطره چکانی انجام می‌شود، گفت: متأسفانه تجار در سامانه بازارگاه به اندازه کافی جو و سویا عرضه نمی‌کنند و تولیدکنندگان مجبورند که از بازار آزاد این نهاده‌ها را تهیه کنند و در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سویا در بازار آزاد ۵,۱۰۰ تومان و جو بین ۲۱۰۰ تا ۲,۲۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عرضه نهاده‌ها در این سامانه بسیار محدود است و به دست تولیدکنندگان نمی‌رسد، افزود: ما از بازارگاه خرید می‌کنیم اما تجار بار را از بنادر نمی‌فرستند اخیراً نیز بهانه می‌آوردند که راننده‌ها بار را نمی‌آورند و کرایه بیشتری می‌خواهند.

مقدسی با اشاره به اینکه ما قسمت عمده نهاده‌های مورد نیازمان را از سامانه بازارگاه می خریم، گفت: به اعتقاد بنده تجار به دلیل لجبازی با دولت و برای اینکه سامانه بازارگاه را تخریب کنند اقدام به عرضه بار نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر نه چه دلیلی دارد وقتی به قیمت آزاد نهاده می خریم دو ساعته می‌رسد اما با نرخ مصوب که خرید می‌کنیم مدت زیادی طول می‌کشد تا به دست تولیدکنندگان برسد؟

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دام زنده را حتی به قیمت کیلویی ۲۵ هزارتومان هم نمی خرند، افزود: متأسفانه هنوز اجازه صادرات به ما داده نشده در واقع نکته اینجاست که وزارت صمت درگیر مسائل و مشکلات خودش است و فرصت رسیدگی به مسائل بخش کشاورزی را ندارد بنابراین وظایف قانون انتزاع باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد تا تولیدکنندگان نیز از این شرایط رهایی یابند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نهاده های دامی قانون انتزاع سامانه بازارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما