Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:47:23 GMT

خانه‌های امید روستایی در بلوچستان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۷۶

خانه‌های امید روستایی در بلوچستان احداث می‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: ۲۷ خانه امید روستایی در بلوچستان در راستای مسولیت‌های اجتماعی این منطقه ساخته می‌شود. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: منطقه آزاد تاکید ویژه‌ای بر مسولیت اجتماعی و توسعه شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در بلوچستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات این منطقه برای توسعه شاخص‌های فرهنگی و آموزشی احداث 13 مدرسه با 83 کلاس درس در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار با مشارکت موسسه خیریه دستیاری به دشتیاری است.بخشی از این مدارس به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر تا مهر امسال وارد فاز استفاده می‌شود.

کمک‌های اهدایی منطقه آزاد چابهار میان هفت مرکز درمانی بلوچستان تقسیم شدسومین نقاهتگاه بیماران کرونایی سیستان‌ و بلوچستان راه‌اندازی شد

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: برای توسعه شاخص‌های فرهنگی در منطقه نیز برنامه‌ریزی مدون و دقیقی کردیم، از جمله این اقدامات احداث 27 خانه امید روستایی به همراه خریداری 5 کانکس جمعا 32 خانه است.

کردی گفت: این خانه‌ها که با اعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد تومان ساخته و خریداری می‌شود برای عمدتا ماموریت‌های توسعه فرهنگی، کتاب‌خوانی و توسعه اجتماعی در روستاها کاربرد دارد. امیدواریم با این کار بتوانیم عبدالحکیم بهارهای بیشتری ترتیب کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: خانه‌های امید با مشارکت مالی و حامی موسسه خیریه دکتر مجتهدی در روستاهای منتخب دشتیاری، چابهار و کنارک احداث خواهد شد.

‌انتهای پیام/395/ز

R7630/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان