Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@06:56:41 GMT

دروازه‌بان‌کروات‌پرسپولیس‌سه‌شنبه‌درتهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۸۰

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با پیگیری‌هایی که انجام شد، دوشنبه شب کشورش را ترک می‌کند و صبح سه‌شنبه برای ملحق شدن به تیم در تهران خواهد بود. ناطقان: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ قرار است روز دوشنبه کرواسی را به مقصد تهران ترک کند. وی به این منظور ابتدا راهی فرانکفورت خواهد شد و از آن‌جا به قطر می‌رود تا از دوحه به تهران پرواز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اعلام مدیر برنامه‌های این بازیکن، وی گواهی‌های لازم را برای خروج از کشورش و عبور از کشورهایی که باید از طریق آن‌ها راهی تهران شود، اخذ کرده است.

در همین ارتباط پیگیری‌ها برای دیگر بازیکنان خارجی پرسپولیس در حال انجام است. در مورد بشار رسن، احتمال برقراری پروازهای مستقیم در حال بررسی است و اگر این امکان میسر نشود، گزینه‌های بعدی در دستور کار خواهد بود.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، با اشاره به این که کاهش شدید پرواز‌ها و مقررات خاص کشورها باعث تاخیر در بازگشت خارجی‌های پرسپولیس شده است، ابراز امیدواری کرد؛ اعضای خارجی تیم تا پایان هفته به جمع سرخپوشان ملحق شوند. منبع: فارس برچسب ها: دروازه‌بان‌کروات‌پرسپولیس ، پرسپولیس ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دروازه بان کروات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد