Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:40:05 GMT

شرایط آغاز فعالیت باشگاهها و رشته های ورزشی در ساوه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۸۲

شرایط آغاز فعالیت باشگاهها و رشته های ورزشی در ساوه

«حامد توکلی» روز شنبه به ایرنا گفت: همه باشگاه‌ها و رشته های ورزشی  بعد از پایان تعطیلات عید سعید فطر می توانند به شرط دریافت کد رهگیری از وزارت بهداشت و گذراندن دوره های مقابله با کرونا بصورت آنلاین فعالیت خود را از سرگیرند.

وی افزود: البته برخی رشته ها از قبیل کشتی، شنا و همه ورزش های رزمی مانند کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ و کنگ فو مشمول این مقررات نمی شوند و فعالیت این ورزش ها و اماکن مربوط به آن از قبیل سالن و استخرها همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: باشگاهای مجاز به آغاز فعالیت باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اظهار داشت: اقدام بعدی ورزشکاران و باشگاهای مجاز به فعالیت، مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی و گذراندن دوره های بهداشتی مقابله با کرونا به شیوه آنلاین و تکمیل فرم های مرتبط است که از شروط ضروری محسوب می شود.

وی ضمن دعوت همه ورزشکاران و باشگاهها به رعایت موازین بهداشتی، هشدار داد: بازرسان این اداره به صورت مستمر از باشگاه های مجاز به فعالیت سرکشی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با خاطیان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

در شهرستان ساوه ۳۷ هیات ورزشی و ۸۷ باشگاه در رشته های مختلف فعالیت دارند.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا بهداشت و سلامت ساوه ویروس کرونا بهداشت و سلامت رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید