Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:05:44 GMT

جزییات بازگشایی درب‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۸۳

جزییات بازگشایی درب‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از بازگشایی درب‌های این آستان مقدس در صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه خبرداد و گفت: صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هادی محمودنژاد طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران و تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی حرم‌ها در روز بعد از عید فطر، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به امید خدا صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار خواهد گرفت و از ساعت هفت صبح تا 19 عصر میزبان زائران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم خبر داد: بازگشایی صحن‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران پس از ماه رمضانگام دوم حرکت پیاده الی بیت المقدس از حرم حضرت معصومه(س) آغاز شدبرنامه مناجات‌خوانی شبکه خارجی تلویزیون/ "ترنم سحر" از پشت بام حرم حضرت معصومه(س)

وی بیان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و اتمام بیماری محدودیت‌های ایجاد شده را برداریم اما اکنون با توجه به پروتکل‌های ایجاد شده در این مرحله فقط صحن‌های مطهر و حیاط‌های روباز بازگشایی می‌شود و دستورالعمل‌های مرتبط با این ایام به صورت کامل تا حد توان رعایت خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: از مردم عزیز و مؤمن درخواست داریم با خادمان این حرم شریف در همه موارد از جمله تردد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/452/

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در ۳ شهرستان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد و ۲۷۵ سورتی پرواز برای امدادرسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آنها قطع شده، ادامه دارد.

وی افزود: در سیل و آب‌گرفتگی استان‌های یزد و اصفهان هم از شب گذشته، خدمات امدادی لازم، ارائه شده است.

کد خبر 6088068

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود