Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ قرار است روز دوشنبه کرواسی را به مقصد تهران ترک کند. وی به این منظور ابتدا راهی فرانکفورت خواهد شد و از آن‌جا به قطر می‌رود تا از دوحه به تهران پرواز کند.

بنابر اعلام مدیر برنامه‌های این بازیکن، وی گواهی‌های لازم را برای خروج از کشورش و عبور از کشور‌هایی که باید از طریق آن‌ها راهی تهران شود، اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط پیگیری‌ها برای دیگر بازیکنان خارجی پرسپولیس در حال انجام است. در مورد بشار رسن، احتمال برقراری پرواز‌های مستقیم در حال بررسی است و اگر این امکان میسر نشود، گزینه‌های بعدی در دستور کار خواهد بود.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، با اشاره به این که کاهش شدید پرواز‌ها و مقررات خاص کشور‌ها باعث تاخیر در بازگشت خارجی‌های پرسپولیس شده است، ابراز امیدواری کرد؛ اعضای خارجی تیم تا پایان هفته به جمع سرخپوشان ملحق شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوژیدار رادوشویچ تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شده اند تا به ساری بروند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می شود.

بازی دو تیم فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه وطنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند