Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، از تدوین شیوه‌نامه‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی سال ۹۹ در سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری گفت: پیش‌نویس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹ توسط سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شده و امیدواریم از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به زودی تصویب و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شیوه‌نامه‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران تدوین شده و پس از اخذ نظر و استفاده از نظرات کارشناسی بخش‌های خصوصی و دولتی توسط سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

قمری توسعه صادرات را راهبرد اصلی کشور در شرایط فعلی دانست و گفت: توسعه صادرات و مدیریت واردات از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های چهارگانه وزارت صنعت معدن و تجارت است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی تجمیع کلیه مشوق‌های صادراتی را یکی از نوآوری‌های بسته سال جاری عنوان کرد و همکاری کلیه بخش‌ها را در این خصوص ارزشمند توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفت مشوق صادراتی صادرات سازمان توسعه تجارت ایران مشوق های صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه

بخت‌الرحمان شرافت، رئیس اداره راه‌آهن افغانستان با انتشار پیامی در «ایکس» از آمادگی دومین محموله ریلی افغانستان برای حرکت به سمت ترکیه از مسیر ایران خبر داد.

شرافت در این پیام نوشت: قطار دوم نیز آماده حرکت از افغانستان به سمت ترکیه است، راه آهن افغانستان نسبت به دنیای متصل و امکانات حمل و نقل سریع متعهد است. ما نه تنها کالاها را انتقال می‌دهیم، بلکه قلب‌ها را نیز به هم متصل می‌کنیم.

رئیس اداره راه‌آهن افغانستان جزئیاتی درباره میزان و کالای صادراتی ارائه نکرده است.

حدود دو هفته پیش نخستین صادرات ریلی افغانستان به ترکیه شامل ۱۱۰۰ تن سنگ معدنی از طریق راه‌آهن «روزنک» و مسیر ریلی ایران به این کشور فرستاده شد.

این محموله صادراتی شامل سنگ معدنی «تالک» بود که به شهر «مرسین» ترکیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد