Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:39:48 GMT

مشکلی در تامین شکر درخوزستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۴۴۴

مشکلی در تامین شکر درخوزستان وجود ندارد

امیرحسین نظری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سه هزار و  ۴۵ تن شکر تنظیم بازار برای مصارف خانگی از سوی وزارت صمت به استان اختصاص یافت که ۲ هزار و ۸۰۰ تن از این میزان برای بسته بندی و توزیع در بازار آماده شده است.

وی گفت: در تامین شکر مصارف خانگی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و قیمت هر کیلوگرم شکر نیز بر اساس نرخ تنظیم بازار ۵۹ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با اشاره به اینکه باید استفاده از شکر بسته بندی در بازار و مصارف خانگی دائمی شود ادامه داد: با بسته بندی شکر از هدررفت آن جلوگیری خواهد شد و به لحاظ بهداشتی نیز بسته بندی شکربسیار مناسب تر است.

رییس سازمان صمت استان بیان کرد: فروش فله شکر نه تنها باعث هدررفت شکر می شود بلکه از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید نیست.

وی همچنین در خصوص تامین شکر صنف و صنعت ادامه داد: شکر صنف و صنعت باید از طریق شکرهای تامین شده با ارز نیمایی تهیه شوند و تعدادی از شرکت های نیشکر خوزستان برای تامین شکر در این بخش اعلام آمادگی کردند که بر اساس نرخ تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کننده شکرمورد نیاز صنف و صنعت خوزستان را تامین کنند. ( شکر صنف و صنعت برای مصارف اصناف مثل شیرینی پزی ها و یا مصارف صنعتی مثل کارخانجات استفاده می شود).

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هفت شرکت تابعه شامل دعبل خزاعی ، امیرکبیر ، حکیم فارابی ، سلمان فارسی ، دهخدا ، امام خمینی (ره) و میرزا کوچک خان در خوزستان کار تولید شکر را بر عهده دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت شکر وزارت صنعت معدن و تجارت شکر صنف و صنعت تامین شکر بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد