Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی زکات فطریه استان بیان کرد: از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور ۲ میلیارد تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه همکاری بسیار مناسبی بین بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای رفع محرومیت و کمک به توانمندسازی اقشار محروم جامعه وجود دارد، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسیاری از خانوار بی‌بضاعت جامعه تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته بودند در طول ماه مبارک رمضان ۱۳ هزار سبد کالا تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل آماده دریافت زکات فطریه مؤمنان در عید سعید فطر خواهند بود، اعلام کرد: تمامی پایگاه‌های کمیته امداد استان اردبیل با رعایت موازین بهداشتی و طبق نظر کارشناسان مرکز بهداشت مستقر خواهند شد.

دشتی با اشاره به اینکه در نخستین شب قدر نیز ۵۰۰ هزار تومان توسط بنیاد مستضعفان به حساب هر یک از ۱۷۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز شده بود، بیان کرد: گسترش همکاری‌ها می‌تواند بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کرده و همچنین موجب افزایش همبستگی اجتماعی شود.

وی با اشاره به اینکه همواره در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش کمک‌های حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» هستیم، گفت: این امر نشانگر برکات این ماه پرفیض و همچنین مهرورزی و عطوفت خیران اردبیلی است.

کد خبر 4932871

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین دشتی کمیته امداد استان اردبیل زکات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی عید سعید فطر مشهد کمیته امداد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جشن توانمندسازی مددجویان زیرپوشش استان گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث اشتغال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی و حمایتی امروز با بحث ایجاد اشتغال و انجام کار‌های ارزشمند در این حوزه دو هدف؛ کمک به رفع معضل بیکاری در سطح جامعه و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و شرافت انسانی را دنبال می‌کند.

او به حوزه اشتغال اشاره و تأکید کرد: جشن توانمند سازی بیش از ۴ هزار ۵۹۸ خانوار که ۳ هزار ۱۴۴ خانوار مربوط به سال گذشته و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۱ است، روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه به واسطه ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار ۷۴۸ نفر دارای شغل شدند، افزود: سال گذشته ۶ هزار ۴۴۵ نفر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش کسب کردند و ۴۳۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد این است که در کل کشور ۱۱۰ هزار خانوار را از طریق اشتغال، به توانمندسازی برسانند.

صباغیان تصریح کرد: مأموریت اصلی کمیته امداد از ابتدای تشکیل رسیدگی به امور معیشتی و نیاز‌های روزمره مردم بود، اما پس از تاسیس این نهاد مقدس روز به روز با نگاه تحولی که در مجموعه کمیته امداد داشت پویایی خود را حفظ کرد و امروزه نگاه می‌کنیم که از یک نهاد صرفا حمایتی به یک نهاد توانمندساز تبدیل شده است.

به گفته وی، جشن خودکفایی قریب به ۵ هزار خانوار در استان همدان برگزار شد که کمیته امداد از طریق برنامه‌های متنوع توانمندساز که در دستور کار خود داشت با کمک همه مجموعه‌ها، خیرین و دولت مردمی رقم می‌زند.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران