Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در مساجد محلی و فضاهای روباز آنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نماز عید برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر، از همراهی شهروندان قمی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:‌صحن های حرم حضرت معصومه (س) و اماکن مقدس قم بعد از عید فطر بازگشایی می‌شود.

سرمست با بیان اینکه وضعیت قم در مقابله با بحران کرونا بسیار مطلوب ارزیابی شده است افزود: از مردم، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه  قم به جهت این حمایت و همراهی قدردانیم.

استاندار قم با اشاره به بهبود وضعیت قم از وضعیت قرمز به زرد ادامه داد: با مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی، امیدواریم هر چه سریعتر شرایط استان به وضعیت سفید تغییر کند.

وی مصوبه  قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مشکل های عملیاتی آن برای تولیت آستان های مقدس گفت: طبق مصوبه جدید یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب، صحن اماکن مقدس برای عموم باز خواهد بود.

سرمست با بیان اینکه بازگشایی ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، افزود: در اماکن مقدس نماز ظهر و عصر به صورت جماعت برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه  قبلی ستاد ملی کرونا نماز عید فطر در حرم ها برگزار نخواهد شد افزود: در مساجد محلی و فضاهای روباز آنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نماز عید برگزار خواهد شد.

سرمست همچنین گفت: اماکن تاریخی و موزه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت : از تاریخ ۱۰ خرداد ماه ساعات کاری دستگاه های اجرایی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ خواهد بود .

وی در ادامه جانفشانی کادر بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کسانی که در مسیر خدمت به بیماران به شهادت نائل شده اند حکم شهید خدمت دریافت می کنند.

سرمست در پایان با اشاره به بازگشایی مرزهای صادراتی کشور بویژه با کشورهای همسایه از عادی شدن گام به گام روند صادرات محصولات خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد توسعه ی اقتصادی قم با رویکرد تولیدهای صادرات محور در دوره  جدید باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز عيد فطر طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی نماز عید خواهد شد عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد