Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی شنبه شب در پیامی با تبریک عید سعید فطر به شهروندان این استان، نوشت: سال گذشته در پیامم، این عید را «بازگشت به فطرت پاک انسانی» عنوان کردم و امسال هم با وجود این بحران کرونا لازم است از فطرت پاک یکایک مردم خیّر خراسان شمالی و دست اندرکاران کمک های مومنانه تقدیر کنم که با همت بزرگ خود ندای ولی امر مسلمین را برای کمک به مردم آسیب دیده از این بحران، لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از سعادت های ما ایرانیان همین فضای پربرکت ماه مبارک رمضان است که مردم را برای مقابله با مشکلات و بحران ها قوی تر می کند و از این حیث عید سعید فطر را باید پیروزی مردم در خودباوری دانست و امیدوار بود که با برکات همین روحیه معنوی با روحیه بزرگ شهدا به ویژه شهیدان سلامت و شهید کاظمی که در حادثه ناوچه کنارک به فیض شهادت رسیدند عزت و سربلندی را برای مردم استان رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در پایان عید سعید فطر را به تمام هم استانی ها تبریک و تهنیت گفته و آورد: از درگاه خداوند سبحان برای همه درگذشتگان به ویژه متوفیان این بیماری کرونا رحمت الهی را آرزو کرده و صحت و سلامتی و سربلندی را از پیشگاه ذات اقدس کبریایی برای مدافعان سلامت و تمامی مردم و مسوولان محترم خراسان شمالی مسالت می نمایم.

برچسب‌ها عید سعید فطر استانداری خراسان شمالی  محمدعلی شجاعی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی عید سعید فطر استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد