Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@14:00:07 GMT

دمای ۴۱ درجه‌ای هوا در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۲۷۰

صراط:

احمد اسدی درباره وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز گذشته شاهد هوای گرمای تابستانی در آسمان مازندران بودیم به‌طوری‌که دمای هوا در دشت‌ناز به ۴۱، ساری و قراخیل قائم‌شهر ۴۰ و آمل به ۳۹ درجه رسید که کم‌سابقه بود و رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

وی افزود: امشب با شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور موج در تراز میانی جو  ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یک‏‌شنبه وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه در این مدت شاهد باران و باد و کاهش دمای هشت تا ۱۵ درجه خواهیم بود، تصریح کرد:  باتوجه به این شرایط احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست‌ها و شکستن شاخه درختان وجود دارد.

اسدی هشدار داد: باید نسبت به استحکام سازه‌های موقت و داربست‌ها  اقدام شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران از امشب مواج می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هواشناسی مازندران احمد اسدی وضعیت جوی مازندران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی بر روی کشور‌های همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط خطراتی از جمله کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک به همراه دارد.
توصیه می‌شود: احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ای در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود