Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بایرن مونیخ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود که بردی دلچسب دست پیدا کرد.
به گزارش آریا، تیم های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند. لازم به ذکر است بازی رفت دو تیم با برد 5-1 فرانکفورت به پایان رسیده بود. آن زمان نیکو کواچ سرمربی بایرنی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلزنان و دقایق: گورتسکا (17) و مولر (41) و لواندوفسکی (46) و دیویس (61) و هینترگر (گل به خودی-74) برای بایرن مونیخ - هینترگر (52-55) برای آینتراخت فرانکفورت
شرح گل ها:
گورتسکا - 17 (بایرن مونیخ): مولر توپ را از سمت چپ ارسال کرد. گورتسکا از راه رسید و با یک شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.
مولر - 41 (بایرن مونیخ): دیویس توپ را به باکس پنالتی حریف فرستاد. مولر که از کمند مدافعان میهمان رها شده بود، توپ را کنترل کرد و با پای چپ گل دوم را زد.
لواندوفسکی - 46 (بایرن مونیخ): ارسال کومان از سمت راست را لواندوفسکی با ضربه سری دقیق به طاق دروازه فرانکفورت کوبید.
هینترگر - 52 (آینتراخت فرانکفورت): کرنر از سمت راست ارسال شد. توپ به هینترگر رسید و او هم با یک ضربه چکشی دروازه بایرن را باز کرد.
هینترگر - 55 (آینتراخت فرانکفورت): باز هم ارسال کرنر از سمت راست و باز هم گلزنی هینترگر! این بار با ضربه سر.
دیویس - 61 (بایرن مونیخ): دیویس پا به توپ حرکت می کرد ولی توپ را از دست داد. او به تعقیب توپ پرداخت و از اشتباه بزرگ مدافع حریف در محوطه جریمه آینتراخت استفاده کرد و توپ را به گوشه دروازه میهمان فرستاد.
هینترگر (گل به خودی) - 74 (بایرن مونیخ): گنابری توپ را در باکس پنالتی حریف با سینه کنترل کرد ولی توپ از پایش جدا شد. در حالی که دروازه بان فرانکفورت از دروازه خارج شده بود، هینترگر که می خواست توپ را دفع کند به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

- دورتموند در خانه وولفسبورگ به برد ارزشمندی رسید. دورتموند پا پس نمی کشد. در هفته بیست و هفتم رقابت های بوندس لیگا، بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه 2-0 در خانه وولفسبورگ به برتری برسد و به صدر جدول بوندس لیگا نزدیک تر شود.
گلزنان: رافائل گریرو 32` و اشرف حکیمی 78` برای بروسیا دورتموند
شرح گل ها:
وولفسبورگ 0-1 دورتموند؛ رافائل گریرو 32`: پس از این که اشرف حکیمی توپ را در محوطه جریمه به تورگان هازارد رساند، وی پاسی به بیرون ارسال کرد که هالند موفق به زدن ضربه نشد اما در برگشت، گریرو دروازه را باز کرد.
وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ اشرف حکیمی 78`: جیدون سانچو از نیمه زمین به سوی محوطه جریمه وولفسبورگ پیشروی کرد. در حالی که مدافعان وولفسبورگ انتظار داشتند توپ به هالند که در موقعیت قرار گرفته بود برسد، سانچو توپ را برای حکیمی فرستاد و وی دروازه را باز کرد.

- کای هاورتس باری دیگر با درخشش خود موجب پیروزی تیمش در دیداری خارج از خانه شد و موفق شد در این مسابقه 2 گل به ثمر برساند. از ساعت 18 به وقت تهران، دو تیم بورسیا مونشن گلادباخ و بایرلورکوزن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 گله هم تیمی های کای هاورتس به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ آینتراخت فرانکفورت دورتموند وولفسبورگ آینتراخت فرانکفورت بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید

به گفته سرمربی و مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مدافع هافبک پرتغالی باواریایی‌ها به احتمال فراوان بازی مقابل رئال مادرید را از دست داده است.

طرفداری | شدت مصدومیت رافائل گریرو به حدی است که او با عصا ورزشگاه را ترک کرده است.

به گزارش اسکای، در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند. در دقیقه 17 بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت، گریرو مصدوم شد و جای خودش را به لئون گورتسکا داد. مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که گریرو با عصا استادیوم بازی را ترک کرده و باشگاه معتقد است که حضور او در بازی مقابل رئال مادرید بسیار سخت خواهد بود.

همچنین توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ هم پس از شکست 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت در مورد مصدومیت رافائل گریرو گفت:

او اصلا احساس خوبی ندارد. گریرو در حال حاضر با عصا راه می‌رود و احتمالا غایب بازی ما مقابل رئال مادرید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت