Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در رسانه‌ها عنوان شد ۷ بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان به ویروس کرونا آلوده شده اند. در حالیکه امروز تمرین سیرجانی‌ها با حضور همه بازیکنان در زمین الیاف تهران انجام شد.

باشگاه گل‌گهر سیرجان ضمن رد این شایعه اعلام کرد تمامی بازیکنان در صحت و سلامتی هستند و تمرین این تیم با توجه به سلامتی بازیکنان در روزهای آتی به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه گل گهر همچنین ۳ دیدار تدارکاتی را برای آمادگی بیشتر بازیکنان در نظر گرفته است تا لیگ را پرقدرت شروع کنند.

سعید اخباری مربی گل‌گهر سیرجان نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن رد این ادعا عنوان کرد پزشک این تیم جواب تمامی تست‌های بازیکنان را منفی اعلام کرده است و به زودی بیانیه ای در این باره اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تیم گل گهر لیگ برتر فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران

تا پایان هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ۱۹ بازیکن با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتبال اگر چه کیفیت فنی خیلی بالایی ندارد، اما نرخ تورم در آن به قیمت روز پیش می‌رود! در چنین فوتبالی، مصدومیت بازیکن ضرر بزرگی برای باشگاه طرف قرارداد است. حالا تصور کنید این مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و به قیمت از دست دادن فصل باشد. این مصدومیت برای باشگاه، بازیکن و حتی فوتبال ایران بد تمام می‌شود و امکان عدم بازگشت بازیکن به سطح اول فوتبال کشور هم وجود دارد. 

از سبک زندگی، تقویم برگزاری (تعطیلات و وقفه‌ها) مسابقات، عدم وقت مناسب برای ریکاوری و تعدد سفر، کیفیت پایین زمین‌های تمرینی و مسابقات به همراه عدم مهارت کافی بعضی مربیان بدنساز و کادرهای پزشکی می‌تواند بخشی از عوامل تأثیرگذار افزایش مصدومیت‌ها در فوتبال ایران باشد.

17 بازیکن با پارگی رباط صلیبی در تقویم پروقفه فوتبال ایران
طبق آمار تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند. در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد. به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

کابوسی برای بازیکنان جوان
از میان 19 مصدوم عنوان‌شده هشت بازیکن جوان (یعنی کمی بیش از 42 درصد) بودند که این موضوع می‌تواند کابوسی در مسیر رشد بازیکنان جوان فوتبال کشور باشد. برای مثال عامل نخست مصدومیت یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و عضو پرسپولیس، تعدد سفرها به علت حضور در مسابقات مختلف عنوان شد.

ذوب‌آهن و پرسپولیس صدرنشین جدول مصدومیت‌های رباط صلیبی
از میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر، ذوب‌آهن و پرسپولیس با چهار مصدوم رباط صلیبی بیشترین تعداد بازیکنان مصدوم را دارند. البته چهار بازیکن سبزپوشان عضو ترکیب اصلی این تیم بودند که بررسی‌ها نشان می‌دهد سه بازیکن این تیم (نادر محمدی، آرش قادری و پوریا آریاکیا) حین بازی مصدوم شدند و تنها سبحان خاقانی که در استقلال هم سابقه مصدومیت داشت حین تمرین با مصدومیت مواجه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)