Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- آرسن ونگر تایید کرد از شکست 3-0 لیورپول مقابل واتفورد، خوشحال شده است چراکه آرسنال همچنان تنها تیم تاریخ لیگ برتر محسوب می شود که بدون شکست قهرمان این رقابت ها شده است.

آرسن ونگر در مصاحبه ای با بین اسپورت گفت:

وقتی از آرسنال رفتم به خودم گفتم اینجا را کاملا ترک می کنی. تصمیمی است که گرفته ام بنابراین حتی به عنوان تماشاگر هم من را در ورزشگاه امارات نخواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 1235 بازی سرمربی آرسنال بودم. روزهای بد و خوب زیادی آنجا داشتم اما همیشه به دنبال دفاع از ارزش ها و اعتبار باشگاه بودم. به نظرم موفق به انجام این کار شدم.

آرسنال در فصل 2003/04 بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد و به تنها جام طلایی این رقابت ها رسید. لیورپول فرصت داشت در فصل جاری با رکورد تاریخی آرسنال برابری کند اما شکست 3-0 تیم کلوپ مقابل واتفورد، برنامه آنها را به هم ریخت. ونگر در این مورد گفت:

دیدن این شکست به نوعی برای من رضایت بخش بود. همه انسان ها دوست دارند تنها کسی باشند که به دستاوردی می رسند. لیورپول تیمی است که نظر می رسید می توانند کل این راه را طی کند اما مشخص شد که تکرار آن شاهکار (قهرمانی بدون شکست) چقدر دشوار است. در شب شکست لیورپول، پیام های زیادی از سوی هواداران آرسنال به دست من رسید.

بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان سرمربی؟ در حال حاضر مشغول کار خود در فیفا (رییس کمیته توسعه فوتبال) هستم. فعلا سعی می کنم در این زمینه موثر باشم. البته رقابت های فوتبال و مربیگری را به طور کامل فراموش نکرده ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

شبی کابوس‌وار در لندن برای آبی‌ها و هوادارانشان رقم خورد.

طرفداری | قسمت آبی شهر لندن غرق در ناراحتی است.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل یک هفته دیگر تثبیت کرد. 

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

تصویری که اواخر بازی و پس از تکمیل فاجعه چلسی در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد، بنری بود که یکی از هواداران خردسال چلسی در دست داشت. این کودک از بازیکنان چلسی خواسته بود مقابل آرسنال بجنگند و هواداران را خوشحال کنند، اما آبی‌ها دقیقاً خلاف درخواست طرفدار خردسالشان عمل کردند و او با ناراحتی شاهد افتضاح تاریخی تیم محبوبش در استادیوم امارات بود. امشب، سنگین‌ترین باخت تاریخ چلسی مقابل آرسنال به ثبت رسید.

ناراحتی کودک هوادار چلسی و خواسته‌ای که بر آورده نشد:
من لباستون رو نمی‌خوام. ازتون می‌خوام که برای ما اراده جنگیدن داشته باشید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین