Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع در دولت مستعفی و فراری یمن کشته شدن دو تن از فرماندهان بلندپایه نظامی در دو استان جوف و ابین را تایید کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، وزارت دفاع در دولت مستعفی یمن به ریاست «عبد ربه منصور هادی» از کشته شدن دو تن از فرماندهان نظامی که رتبه سرلشکری داشتند در دو استان جوف و أبین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری المیادین با اعلام این خبر به جزئیات بیشتری درباره کشته شدن این دو نظامی تحت امر منصور هادی اشاره‌ای نکرد.

شهر عدن در جنوب یمن تحت کنترل شبه‌نظامیان شورای انتقالی مورد حمایت امارات است. این گروه شبه نظامی با شبه‌نظامیان وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن که مورد حمایت عربستان است، درگیر شده‌اند.

شبه نظامیان وابسته به شورای انتقالی اخیرا در پی تشدید اختلافاتش با دولت مستعفی به ریاست منصور هادی، در مناطق جنوبی یمن اعلام حالت خومختاری کرده و نهادهای دولتی وابسته به دولت مستعفی را مورد حمله قرار داده است.

با اعلام خود مختاری از سوی شورای انتقالی در ابتدای اردیبهشت در جنوب یمن و زیر پا گذاشتن توافق ریاض درگیری میان این نیرو‌ها و نیروهای دولت مستعفی در جنوب یمن تشدید شد.

در حال حاضر دولت خودخوانده «عبدربه منصور هادی» بعد از بی‌میلی عربستان سعودی در حمایت از خود در برابر شورای انتقالی و امارات و بی‌نتیجه بودن توافق ریاض، تلاش دارد خود مناطق از دست رفته را پس گرفته و خود را به عدن برساند.

منصور هادی: شورای انتقالی جنوب یمن، دست از لجاجت برداردسفر هیئت «شورای انتقالی جنوب» یمن به عربستان سعودیشرط و شروط شورای انتقالی برای ریاض در عقب‌نشینی از خودمختاری جنوب یمن

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای انتقالی منصور هادی دولت مستعفی جنوب یمن شبه نظامی کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد