Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@23:37:19 GMT

جابه‌جایی جالب دو بازیکن ایرانی +عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۶۹۷

جابه‌جایی جالب دو بازیکن ایرانی +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرورزشی، این باشگاه چینی که هدایت آن را روبرتو دونادونی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا برعهده گرفته است، علاقه‌مند است از بین مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم العربی و روزبه چشمی هافبک - مدافع تیم استقلال، یک نفر را در فصل آینده لیگ چین به نفرات خود اضافه کند.

بنابر اخبار، باشگاه شنژن این هفته پیشنهاد خود را به باشگاه العربی می‌دهد و اگر آن ها پیشنهاد این انتقال را قبول کنند، پورعلی گنجی برای بار دوم به کشور چین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قبلا بازیکن تیم تیانجین تدا بود و اولین انتقال خود را به این تیم انجام داده است. نکته جالب این که اگر مرتضی پورعلی گنجی با نظر باشگاه العربی به چین برود، در آن صورت احتمال بسیار زیاد العربی روزبه چشمی را به عنوان جانشین او استخدام خواهد کرد. در عین حال اگر این اتفاق رخ ندهد، شنژن چشمی را برای حضور در لیگ چین مدنظر دارد.

پورعلی گنجی که بعد از حضور در تیانجین تدا به قطر منتقل و عضو تیم السد شد، در ماه های گذشته توسط گروه آنالیز باشگاه شنژن رصد شده و اطلاعات کاملش در اختیار روبرتو دونادونی قرار گرفته است.

او بعد از حضور در تیم السد قطر، به قصد یک انتقال اروپایی قراردادش را با این تیم قطری فسخ کرد و بعد از حضور چند ماهه در تیم اوپن بلژیک، دوباره به قطر بازگشت. پورعلی گنجی امیدوار است در تابستان پیش رو یک انتقال جدی را پیش رو داشته باشد.

نکته جالب درباره روزبه چشمی این است که او برخلاف پورعلی گنجی برای فصل آینده تحت قراردادش تیمش نیست و می‌تواند به راحتی مقصد آینده اش را انتخاب و به تیم دیگری برود. در این سال ها و به خصوص در تابستان گذشته شایعه جدایی چشمی از جمع آبی ها و حضور در لیگ قطر شنیده می‌شد اما در نهایت وی قراردادش را برای یک سال دیگر هم با استقلال تمدید کرد.

چشمی ۲۶ ساله که در سال های اخیر به تیم ملی هم دعوت شده، شاید این بار به لیگ ستارگان قطر ملحق شود و جای مرتضی پورعلی‌گنجی را بگیرد و به لیست بلند بالای ایرانی های این لیگ نامش را اضافه کند. این در حالی است که البته مدیران و اعضای کادرفنی العربی اعتقاد ویژه ای به پورعلی دارند و شاید اجازه جدایی را به این بازیکن ۲۸ ساله ندهند.

در عین حال باشگاه استقلال هم باید برای حفظ روزبه چشمی اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام بدهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایران فوتبالیست مرتضی پورعلی گنجی لژیونر روزبه چشمی پورعلی گنجی روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بعد از حضور پرشور هواداران نساجی در دیدار با ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان و قائمشهر، حالا باشگاه نساجی با اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد هوادارانش زا به اهواز ببرد‌. در متن اطلاعیه نساجی آمده؛به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند:با توجه به حساسیت و اهمیت دیدارهای باقی مانده و به ویژه دیدار مقابل استقلال خوزستان، با دستور مالک محترم، همانند رقابت در اصفهان، هواداران عزیز برای دیدار مقابل استقلال خوزستان این‌بار با ۴ فروند هواپیمای خطوط هوایی وارِش، از فرودگاه ساری به اهواز اعزام خواهند شد تا به‌عنوان یار دوازدهم در کنار تیم حضور داشته باشند.اخبار تکمیلی در این خصوص به زودی اعلام خواهد شد.دیدار حساس و به عبارتی شش امتیازی مرگ و زندگی نساجی برابر استقلال خوزستان دوشنبه هفته آینده در اهواز برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به نوعی حکم بقایش در لیگ برتر صادر خواهد شد. هر دو تیم نساجی و استقلال خوزستان جزو تیم‌هایی پایین جدول و از گزینه‌های سقوط محسوب می شوند و برای همین، این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.نساجی و استقلال خوزستان هردو ۲۲ امتیازی هستند و خوزستانی‌ها در جایگاه سیزدهم و نساجی در رتبه چهاردهم جدول قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی به پرسپولیس برگشت (عکس)
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود