Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که سابقه طولانی در ضدیت با ایران دارد، شنبه شب به وقت تهران در توییتی مجددا با ابراز نگرانی از همکاری های قانونی ایران و ونزوئلا نوشت، انتقال بنزین ایران به ونزوئلا اقدامی ناراحت کننده است.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در توییتی بدین منظور نوشت: « ما همگی  از مداخله مجدد چین، روسیه، کوبا و ایران در ونزوئلا دچار مشکل میشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال بنزین ایران جهت کمک‌رسانی به دولت شکست خورده "مادورو" برای ایالات متحده و همه کشورهای منطقه خطرناک است. ما در مخالفت با نفوذ ایران  کنار "خوان گوایدو" (رهبر شورشیان ونزوئلا) ایستاده ایم.»

وی در روزهای گذشته نیز  در توییتی نوشت، ایران در حال سرپیچی کردن از کارزار فشار آمریکا است و برای رها کردن مادورو از کمبود سوخت پنج نفت‌کش بزرگ را روانه ونزوئلا کرده است.باید با تلاش ایران برای مخالفت با اولویت‌های آمریکا با قاطعیت برخورد شود. چین ایران و ونزوئلا نمی‌توانند موفق شوند.

 این در حالی است که برخی جوانان ونزوئلایی در روزهای گذشته با برافراشتن پرچم ایران مقابل آرامگاه رئیس جمهور فقید این کشور از اقدامات تهران به نوعی قدردانی کردند. ونزوئلا به خاطر تحریمهای آمریکا در تامین بنزین مورد نیاز برای کشورش با مشکل مواجه شده و ایران نیز برای تامین این کمبود پنج فروند نفتکش خود را عازم این کشور کرده است.

کد خبر 514465 برچسب‌ها ایران و آمریکا جان بولتون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا

یکی از گزارشگران ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر، گزارش‌ها درباره تعلیق احتمالی دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین از دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «مری لالور» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در مطلبی در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «بابت اینکه اگر این دانشجویان حامی فلسطین دست از اعتراضات خود برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند، بسیار نگرانم.»

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: «من گزارش‌هایی ناراحت‌کننده شنیدم مبنی بر اینکه اگر این دانشجویان از اعتراضات صلح‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در نیویورک دست برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند.»

این گزارشگر ویژه ادامه داد: «این نقض جدی و واضح حق برگزاری تجمعات صلح‌آمیز است.»

اعتراضات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالات آمریکا و دانشگاه‌ها در سراسر این کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی