Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:23:31 GMT

حریق گسترده در مجتمع تجاری در بزرگراه بعثت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۹۴۲

حریق گسترده در مجتمع تجاری در بزرگراه بعثت

به گزارش «تابناک»، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٢:١۶ دقیقه بامداد روز جاری طی تماس با سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وقوع یک مورد حریق گسترده در مجتمع تجاری اعلام شد.

او با بیان این که در پس وقوع این حادثه نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل واقع در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه اعزام شدند، گفت: این ساختمان یک مجتمع تجاری است که در طبقه سوم آن نیز یک تالار پذیرایی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه اول در مدت زمان حدود چهار دقیقه به محل رسیده و در حال حاضر هفت ایستگاه به همراه چهار دستگاه نردبان و بالابر و چندین دستگاه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: زمانی که نیروها به محل رسیدند تالار پذیرایی به وسعت ۵٠٠ متر کاملا شعله‌ور بود و صدای انفجارهایی هم شنیده شد که به احتمال زیاد به خاطر وجود سیلندرهای گاز در محل است. همچنین سقف این محل که شیشه‌ای و غیر مقاوم نیز بود در دقایق اولیه تخریب شد.

به گفته وی حریق مدتی است که خاموش شده و نیروها به داخل نفوذ کردهاند. نیروها در حال لکه‌گیری هستند و تا این لحظه مورد مصدومیت و خسارت جانی گزارش نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر بزرگراه بعثت آتش سوزی آتش نشانی روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر