Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:44:55 GMT

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۹۶۶

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه پر فیض و برکت رمضان، عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«رمضان ماه رحمـت و مغفرت، ماه ضیافـت الهـی و ماه انس با قرآن در میعادگاه فطر به پایان رسـید و بندگان خالص خدای رحمان، در پایان این ضیافت سرشار از رحمت و خودسازی، یک ماه عبادت عارفانه و روزه داری خالصانه خویش به درگاه ذات اقدس الهی را جشن گرفته و در فضای معنوی و مطهر ذکر «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال عید خجسته فطر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال، عید توفیق بر طاعت و عبادت، عید توبه و تهذیب نفس و عید زیبایی‌های معنوی و خداجویی و خداپرستی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم مؤمن و متدین شهرستان بروجن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید سعید فطر ماه مبارک رمضان ماه بندگی شهرستان بروجن عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد

رمضان قدیروف به گزارشی مناقشه برانگیز مبنی بر اینکه در حال مرگ است و کرملین به دنبال جایگزینی برای اوست، واکنش نشان داده و تصویری از خود درحالیکه دارد ورزش می‌کند، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رمضان قدیروف، رهبر چچن در رسانه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از خود در حال ورزش کردن نوشت: «به یاد داشته باشید، مراقبت از سلامتی سرمایه‌ای برای آینده است و استحکام و استقامت به موفقیت شما منجر می‌شود چه در زندگی و چه در ورزش.»

به نوشته مجله دیلی بیست، در این ویدئو که به نظر می‌رسد توسط معاون‌های قدیروف حین ورزش کردن گرفته شده باشد، او پس از بارفیکس، یکی از معاون‌هایش را به راحتی از زمین بلند می‌کند و به زمین می‌کوبد.

رسانه‌های تحت کنترل کرملین نیز با انتشار این ویدئو، کلیپ دیگری از تمرین قدیروف را به اشتراک گذاشتند و خاطرنشان کردند که او در میان «شایعات در مورد سلامتی‌اش»، «روحیه بالایی» دارد.

گمانه زنی‌ها درباره سلامت قدیروف در حالی چندین سال است شایع شده که وزن او به طرز چشمگیری نوسان داشته و اغلب چاق دیده می‌شود. همچنین رسانه مستقل خبری «Novaya Gazeta Europe» روز دوشنبه گزارش کرد که رهبر چچن بیماری لاعلاجی دارد و کرملین آماده می‌شود تا کسی را جایگزین او کند.

در این گزارش با استناد به یکسری منابع در بیمارستان مرکزی مسکو آمده که وضعیت قدیروف خیلی بدتر از آن چیزی است که وجود دارد و سال گذشته میلادی به دلیل اوردوز ناشی از مصرف بیش از حد داروی آرام‌بخش حین درگیری با نکروز پانکراس به کمای پزشکی رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است